3191
Sök

Hur många kör sina e36 på vintern ?

Avstängd
233 Inlägg
10 februari 2009
FYeah skrev:
Hahaha ta de lugnt flickor/pojkar skrev bara så en bmw fanatiker brukar reagera när dom ser grejjer dom inte vill se;) skojja bara lite med er haha se nu till att inte få tråden låst då;)

wink bra att du då förstår att bmw är bättre än volvo(och även SAAB som jag har...)

Blå saab 9-3 turba

Avstängd
103 Inlägg
10 februari 2009
r-ted skrev:
FYeah skrev:
HAHA jasså men e36 är ju kebabernas räjs bil vet ni hur jävla fort en bmw e36 går lr? HAHAhaAH rost hög är dom redan jävla skit bilar stoppa upp dom i arlset där det kanske finns chans

och 850 turbo är alla loooosers bil då ellelr

Nja men 850 turbo är billig att köpa och går fint rakt fram och är hållbara aldrig haft problem med min, och ganska sköna är dom att köra med men men 850 turbo framför en sketen 325a e36 varje dag;) och nu försöker jag inte påstå att volvo är häftiga jag gillar nästan alla bil märken förutom bmw.... och ja anledningen kan jag väl hålla inne så ni slipper få tråden låst Puss på dig

Avstängd
103 Inlägg
10 februari 2009
Niick skrev:
FYeah skrev:
Hahaha ta de lugnt flickor/pojkar skrev bara så en bmw fanatiker brukar reagera när dom ser grejjer dom inte vill se;) skojja bara lite med er haha se nu till att inte få tråden låst då;)

wink bra att du då förstår att bmw är bättre än volvo(och även SAAB som jag har...)

Nja E46 is the shit snygg som fan men tycker fortförande inte om e36an gammal risig turkmobil i mina ögon

Avstängd
103 Inlägg
10 februari 2009
FireTraXX skrev:
_tedde88_ skrev:
Jolle87 skrev:

Rosthög? E36 är verkligen ingen rosthög, finns inte många sönderrostade E36or. Skit bil kan jag inte iheller hålla med om att det är, Jo kanske om man kör en 316 eller nått.

finns tyvärr många sketna e36. kanske inte 325 och uppåt. men 316, 318, 320 finns det hur många skithögar som helst.

fakta, inte tycke.

Detsamma gäller ALLA äldre bilar.
Även Volvos oavsett hur mycket ni vill förneka det, men de bruna fläckarna och små hålen lite här och var är inte motivlack och farthål...

Needå men en volvo 240/740 whatever ska inte va fin den ska vara ful som stryk och misshandlas för det gillar dom;)

Avstängd
512 Inlägg
10 februari 2009
Men hallå! Är väl för fan en familjebil! Kör crozzfire hela vintern, många åker ju Corvette på vintern! Enda är denna antika bakhjulsdrift..tyvärr.

DFFL
9 020 Inlägg
10 februari 2009
Crozzfire skrev:
Men hallå! Är väl för fan en familjebil! Kör crozzfire hela vintern, många åker ju Corvette på vintern! Enda är denna antika bakhjulsdrift..tyvärr.

En E36 Coupé är inte en familjebil. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Avstängd
512 Inlägg
10 februari 2009
Kan inte vet inte alla karosser, men är då ingen formel 1 bil..

DFFL
9 020 Inlägg
10 februari 2009
Crozzfire skrev:
Kan inte vet inte alla karosser, men är då ingen formel 1 bil..

Haha, nej långt ifrån.

Men det är ju de vanliga karosserna.
Coupé, Cab, Sedan och Touring.
Som så många andra tillverkare bygger sina bilar i.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Avstängd
512 Inlägg
10 februari 2009
Kör bilen på vintern! såklart, bilen skall användas, annars ställ den i vardagsrummet!

4 586 Inlägg
10 februari 2009
lås tråden förstår inte varför tråden startade. ifall en kör e36 på vintern eller 1000 vad spelar det för roll?

sedan ifall man inte hantera sitt fordon vid halt väglag så ut på isen och kör
Senast redigerat av jorre83 (10 februari 2009)

neckwomen_88
10 februari 2009
körde min 318is coupe på vintern...tvättade ca 3-4 ggr/vecka. (men som vanligt verkar ju disskutionen handla om annat topic...)

(OT: sett väldigt få "rosthögar" i e36, däremot e30 rostar ju galet mycket.
e36 är ju en kalas bil, motorer som går att plåga hur mkt som helst, körglädje, mysigt ljud (även i fyran)sitter bra, billiga i drift, relativt bra väghållning/kurvtagning.
Bakhjulsdrift kanske är antikt, men jag tänker då hålla mig till det, SÅ mycket roligare imo.)

Avstängd
103 Inlägg
10 februari 2009
neckwomen_88 skrev:
körde min 318is coupe på vintern...tvättade ca 3-4 ggr/vecka. (men som vanligt verkar ju disskutionen handla om annat topic...)

(OT: sett väldigt få "rosthögar" i e36, däremot e30 rostar ju galet mycket.
e36 är ju en kalas bil, motorer som går att plåga hur mkt som helst, körglädje, mysigt ljud (även i fyran)sitter bra, billiga i drift, relativt bra väghållning/kurvtagning.
Bakhjulsdrift kanske är antikt, men jag tänker då hålla mig till det, SÅ mycket roligare imo.)

Oja bakhjulsdrift är bäst körde en camaro SS 98 med 330 hk lr va fan dom har och jävlar va kul det va att bara snurra runt och leka^^ gick rätt fint i kurvorna med tror den va sänkt eller något.. en sån ska jag ha när pengarna kommer på rätt spår igen:)

Sök