Volvo = INTE udda för 5 öre!! När jag köpte bil ville jag gå mot strömen med nått lite udda men ändå lätt få tag på delar. När jag då sa att jag skulle köpa SAAB så sa alla, "neeeej!!! sån skit" Där är en stor anledning till att det blev en SAAB. När jag då kom glidande i en 9-3 som va lite sänkt och stereo i så ångrade dom sig som klankat på mig, dom fick inte åka me och blev as sura
Saaben är inte jätte udda men Volvon är för vanlig!
Volvo = INTE udda för 5 öre!! När jag köpte bil ville jag gå mot strömen med nått lite udda men ändå lätt få tag på delar. När jag då sa att jag skulle köpa SAAB så sa alla, "neeeej!!! sån skit" Där är en stor anledning till att det blev en SAAB. När jag då kom glidande i en 9-3 som va lite sänkt och stereo i så ångrade dom sig som klankat på mig, dom fick inte åka me och blev as sura
Saaben är inte jätte udda men Volvon är för vanlig!
Eh? går ju att bygga om en volvo om du missat de? kolla Rosendorfs bil
Feta fälgar är väl långt ifrån diskret styling? Om fälgarna skriker bling bling lång väg så har man nog misslyckats lite. Men riktigt snygga fälgar som inte sticker ut alltför mycket skulle jag satsa på
Jag skulle även garanterat lackat sidobackspeglarna.
Jamen feta fälgar innebär inte massa BLING BLING...feta fälgar kan väl va allt, svarta, R-fälgar, 15-18" asså nått som inte väcker halva stan lixom. Hade ja menat blingbling så kan han ju passa på att byta bil till mercedes lr nått:P