3249
Sök

Lysande sidoblinkers

62 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
tja som rubriken lyder hurfår man sidoblikersen o lysa helatiden när man har vanligtljus på?, och att dom blinkar när man blinkar? tongue Mvh

12 Inlägg
18 februari 2009
Du får köpa 3-poliga lampsocklar och blinkerslampor med 2 glödtrådar 21/5w och koppla ihop det med positionsljuset. så gjorde jag på min 9-3a smile

70 Inlägg
18 februari 2009
eller så drar du en strömtjuv från plusen på positionsljuset till blinkersen och klipper av jorden och ersätter den med pluskabeln du nyss dragit fram ifrån..

NoFuckNoRide
474 Inlägg
18 februari 2009
volvo___142 skrev:
eller så drar du en strömtjuv från plusen på positionsljuset till blinkersen och klipper av jorden och ersätter den med pluskabeln du nyss dragit fram ifrån..

jag har så på min 940, går det igenom bes ?

Sug Performance Club

Volvoskadad
6 017 Inlägg
18 februari 2009
Men VAFAN! Finns garanterat 20 trådar om detta reden! Testa att SÖKA lite innan!

Jonas

Larssa91
18 februari 2009
Sierra_Greken skrev:
volvo___142 skrev:

nepp. går inte igenom. men va kan de ta, max 5 min å flytta rätt kablarna? inga problem tongue

150 Inlägg
18 februari 2009
Sierra_Greken skrev:
volvo___142 skrev:

jag hade det på min 244 turbo och den gick igenom + att dom var svagt tonad svart, men det bror väl på vem man får har ingen anning dom kolla på dom iaf och sa inget. hmm kanske bästa att fråga på bilprovningen nåndag innan bara tongue
Senast redigerat av _Jonsson (18 februari 2009)

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!

NoFuckNoRide
474 Inlägg
18 februari 2009
Larssa91 skrev:
Sierra_Greken skrev:
volvo___142 skrev:

nepp. går inte igenom. men va kan de ta, max 5 min å flytta rätt kablarna? inga problem tongue

hehe sant men ändå wink lat som man är  roll

Sug Performance Club

70 Inlägg
18 februari 2009
gick igenom på en kompis 940 och 240:P men som sagt olika från bes till bes:P

Sök