Eftersnack: cruising i malmö 7 Mars

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
10 mars 2009 · 581 Inlägg

Jag gillade filmen, blev ganska lyckad för att vara gjort med digitalkamera, synd för texten i mitten samt ljud tongue

Om man skriver in &fmt=18 i youtube/adressfältet, tex: http://www.youtube.com/watch?v=y0jIigqgdAM&fmt=18 

Så får man filmen i bättre kvalite big_smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
haagi
10 mars 2009 · 905 Inlägg

supersupra87 skrev:
Jag gillade filmen, blev ganska lyckad för att vara gjort med digitalkamera, synd för texten i mitten samt ljud tongue

Om man skriver in &fmt=18 i youtube/adressfältet, tex: http://www.youtube.com/watch?v=y0jIigqgdAM&fmt=18 

Så får man filmen i bättre kvalite big_smile

va!!! det måste jag testa. . hur fick du veta det???

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
10 mars 2009 · 581 Inlägg

Är ett ganska populärt sätt att få fram filmer i hög kvalité som inte har "HQ" aktiverat i youtube.

Läste om detta tricket för drygt ett år sedan. tongue

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
haagi
10 mars 2009 · 905 Inlägg

haha. . ändrat nu iallafal. . .

FireTraXX DFFL
11 mars 2009 · 9 020 Inlägg

Dålig musik, dålig kameraföring och irriterande stämpel.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Kiki
11 mars 2009 · 119 Inlägg

har du inget bättre för dig än att klaga på andra........ Du var inte ens med på träffen så varför klaga?????
Håller med att musiken kanske inte var den bästa men den var inte dålig.... det stämmer det du skrivit om dig själv, du är faktiskt jobbig...

True love never ends!
FireTraXX DFFL
11 mars 2009 · 9 020 Inlägg

Kiki skrev:
har du inget bättre för dig än att klaga på andra........ Du var inte ens med på träffen så varför klaga?????
Håller med att musiken kanske inte var den bästa men den var inte dålig.... det stämmer det du skrivit om dig själv, du är faktiskt jobbig...

Jag gav min åsikt.
Och min åsikt är precis vad jag skrev.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
haagi
11 mars 2009 · 905 Inlägg

FireTraXX skrev:

Kiki skrev:
har du inget bättre för dig än att klaga på andra........ Du var inte ens med på träffen så varför klaga?????
Håller med att musiken kanske inte var den bästa men den var inte dålig.... det stämmer det du skrivit om dig själv, du är faktiskt jobbig...

Jag gav min åsikt.
Och min åsikt är precis vad jag skrev.

zzzZZZzzzZZZzz

haagi
11 mars 2009 · 905 Inlägg

street_racing_90 skrev:
såg lite roligt ut när vi körde om i våra a4 or lol

haha tripp trapp trull

street_racing_90 Audi racing
11 mars 2009 · 634 Inlägg

låt 14 åringen vara han har inget bättre för sig än att störa oss som va me på filmen ^^

haagi
12 mars 2009 · 905 Inlägg

street_racing_90 skrev:
låt 14 åringen vara han har inget bättre för sig än att störa oss som va me på filmen ^^

haha jag koppla inte i början att han var 14. . . har alltid trott att det är 18 års gräns på garaget . . .hade visst fel

street_racing_90 Audi racing
12 mars 2009 · 634 Inlägg

man kan fuska sig genom allt på internet tydligen hehe tongue

haagi
12 mars 2009 · 905 Inlägg

street_racing_90 skrev:
man kan fuska sig genom allt på internet tydligen hehe tongue

haha märker det!! men finns inget man kan göra åt saken, , ,

Smajly
12 mars 2009 · 3 059 Inlägg

Synd att det inte var en bättre fotograf så bilderna i början av trådan blev bättre.

Nä, jag klagar inte.. jag tycker det är synd.. plus att det kan ju tänkas på till nästa träff om ni ska lägga upp bilder att ni har lite bättre ljus på bilarna, alternativt.. kör med stativ och lite olika expo tider.

Senast redigerat av Smajly (12 mars 2009)

haagi
13 mars 2009 · 905 Inlägg

Smajly skrev:
Synd att det inte var en bättre fotograf så bilderna i början av trådan blev bättre.

Nä, jag klagar inte.. jag tycker det är synd.. plus att det kan ju tänkas på till nästa träff om ni ska lägga upp bilder att ni har lite bättre ljus på bilarna, alternativt.. kör med stativ och lite olika expo tider.

bra kommentarer ska fixa bättre utrustning till nästa gång. . . . men försök komma till cruisen. . .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang