okej, hitta en vr6 på blocket för 25.. stod att den skulle vara i bra skicka. ringde honom och han sa att den var lite rostig på bakluckan, de va de enda.. han sa att den gick som en klocka i motor och låda. e detta bara skitsnacka tro? orkar inte bli lurad vid mitt första bilköp
okej, hitta en vr6 på blocket för 25.. stod att den skulle vara i bra skicka. ringde honom och han sa att den var lite rostig på bakluckan, de va de enda.. han sa att den gick som en klocka i motor och låda. e detta bara skitsnacka tro? orkar inte bli lurad vid mitt första bilköp
om du inte har långt till den så är det iallafall värt att åka å titta på den men räkna inte med något
om vi säger att jag åker och kollar på denna bilen då. vad ska jag kolla efter, jag har sett den på bild och den ser väldigt fin ut invändigt.. men vad i motorn ska jag ta en extra titt på?
lyssna om motorn knackar eller tickar ovanligt högt. provkör och testa om växellådan fungerar som den ska och att inte hjullager eller drivknutar är slitna. det är några saker som kostar en del att fixa om de är dåliga.