3648
Sök

Dimljus till volvo 850 -92

553 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Tja, jag var in på volvo och frågade efter dimljus till min bil, fick då reda på att de var slut och utgående ur sortimentet..
Det gick att beställa hem endast ljusen utan byglar, relä, kablage osv. men inte en hel sats..

Nu undrar jag om någon vet nån annan tillverkare som säljer dem ?

Tack på förhand smile

125 Inlägg
16 december 2007
Ett tips är att byta till nya modellens stötfångare i fram, både snyggare och det finns dimljus att köpa wink

553 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Fearsy skrev:
Ett tips är att byta till nya modellens stötfångare i fram, både snyggare och det finns dimljus att köpa wink

jo jag vet, stötfångaren är snyggare men inte lyktorna sad

125 Inlägg
16 december 2007
Du kan ha kvar de du har idag,  finns ganska många som har det.
eller menar du dimljusen?, isf är det nog bara att jaga på skrotarna efter det.

553 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Jo jag vet att jag kan byta endast stötfångarna men då måste jag byte fram och bak, visst det blir ett plus med att den ser lite modernare ut men det blir lite större kostnad också speciellt om jag bara gör det pga av dimljusen smile skulle varit smidigt om det fans någon pirattillverkare..

IT-Tekniker
376 Inlägg
16 december 2007
Du får helt enkelt kolla på skrotar i närheten, det brukar även finnas några på blocket då och då. Håll koll på typ TPC också.

553 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
jo det är nog enda sättet sad men men, får se man kanske rent av byter ut fronten till den nya, beror på vad man kan få för pris och hur mkt jag vill lägga ut på den

IT-Tekniker
376 Inlägg
16 december 2007
Har för mig att jag har sett några sådana satser på tradera också, skadar inte att kolla där heller.

553 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
nej just de, hade jag inte tänkt på smile

Tekniknörd
93 Inlägg
19 mars 2009
Hittade ljus till min på bildelsbasen.se, du kanske också hittar något som passar dig?

Sök