[img][/img]Tjabba tjenare!
Tänkte att eftersom jag har en projekttråd inne på volvo 7/900 klubbens forum så kunde jag även lägga ut det här samtidigt, kan ju vara kul
Detta är alltså en Volvo 945 som inhandlades typ.. Augusti förra året, alltså 2008. Bilen köpes eftersom den var svart, ja givetvis mötte de mina andra krav men svart lack var det största kravet!
Med i köpet fick jag färdigt 3" JP/JT (Kommer aldrig ihåg namnet) avgassystem, Viking Ecomax Chip, BSR Öppet filter med avskärmning, Ställbar WG och också en BSR tryckmätare!
Utrustning är klimatanläggning, elhissar, elspeglar, halvskinn säkert nåt mer
Lite inköpsbilder:
Så såg den alltså ut då, inte mycket som hänt men litegrann iaf. Motorrummet är också tvättar men har faktiskt inte bilder på det.
Äntligen HEMMA
Laddtrycksmätaren ska ju vara dold i en sådanhär lyxbil! Fast har funderingar på att skaffa någon annan hyffsat diskret och flytta ut. Vi får se!
Lite ljudgalen som man är började man införskaffa lite grejer för stereon! (Och ja, det stavas stereo, inte sterio)
Började monteras dagen efter, rediga grejer skall det vara!
Vackert!
Vi återkommer till ljudbyggandet snart!
Här är lite grejer jag handlade på mig:
Sen hoppar vi lite igen, denna gången gick jag på lacken istället
Orkar inte visa alla bilder som togs men här är jag iaf klar!
Då hoppar vi lite igen, nu åkte det på 40/40 sänkning, som inte kändes speciellt låg, 2½ varv togs av!
Jag fortsätter lite senare, orkar inte lägga upp fler bilder nu
ni får kika igenom och skriva en rad
GISSNINGSLEK!!!!
HUR LÅNGT HAR BILEN GÅTT?!?!