3074
Sök

Behöver hjälp å hitta en "baskontroll" te mitt steg MDS Audiophile Pro APH1DD

32 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
hej undrar om nån vet vart man kan få tag på en bas kontroll te mitt MDS Audiophile Pro APH1DD eller basboost eller vad det heter:D vore skönt så man kunde ställa basen inifrån bilen när man kör cool
MVH Marcus953

2 656 Inlägg
22 mars 2009
marcus953 skrev:
hej undrar om nån vet vart man kan få tag på en bas kontroll te mitt MDS Audiophile Pro APH1DD eller basboost eller vad det heter:D vore skönt så man kunde ställa basen inifrån bilen när man kör cool
MVH Marcus953

man ska inte kladda på nån basboost låter ju bra sämre den ska stå på 0 hela tiden

32 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
mennar en sån så man kan ställa basen från noll te max från insidan av bilen smile

Hewi
571 Inlägg
22 mars 2009
Och MDS kan inte leverera en?

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

573 Inlägg
22 mars 2009
Det är en gain kontroll du letar efter och det är bara att fråga mds så ska dom kunna fixa en

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
22 mars 2009
jag har en över till mitt steg, tror den passar till ditt tongue

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

32 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
pwilhelm skrev:

har inte kollat med mds efter som produkten har utgåt hmm men kanske skulle ta å kolla med dom big_smile

573 Inlägg
22 mars 2009
marcus953 skrev:
pwilhelm skrev:

har inte kollat med mds efter som produkten har utgåt hmm men kanske skulle ta å kolla med dom big_smile

dom kan nog fixa fram en utan större problem dom använder samma kontroll till många slutsteg

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

32 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Miramithe skrev:
marcus953 skrev:
pwilhelm skrev:

dom kan nog fixa fram en utan större problem dom använder samma kontroll till många slutsteg

okej får bli te å ringa dom i da och kolla big_smile

Sök