3254
Sök

Tvätta inredning med Kirby

64 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
Tjenare!

Är såhär att en kompis till farsan gick på försäljarnas knep och köpte en sån där kirby damsugare för 36.000 kr eller vad det kostar.
Som man kan göra rent soffor och sängen och allt möjligt med.

Hade endå planer på att hyra en sån där våtdamsugare eller vad det heter och göra rent min inredning i bilen med. Har den svart tyg inredning, och den har blivit ganska smutsig med tiden.
Men funderade på att låna den där supermaskingrejen istället, men nu alltså till frågan.
Är det någon som testat den?
Funkar den bra?
Eller är det lika bra att skita i den och hyra en maskin som är till för sånt ist?

3 182 Inlägg
1 april 2009
min inredning va grymt skitig och ful med, jag va inne på att hyra en våtdamsugare jag med men jag åkte till recond snubbarna och frågade vad dom skulle ha för att fixa mina stolar fram o bak och dom ville bara ha 400kr för allt. sjukt nöjd vart man med resultatet. kolla med en reecond firma istället kostar nog lika mycket som att hyra.

64 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
pukan2 skrev:
min inredning va grymt skitig och ful med, jag va inne på att hyra en våtdamsugare jag med men jag åkte till recond snubbarna och frågade vad dom skulle ha för att fixa mina stolar fram o bak och dom ville bara ha 400kr för allt. sjukt nöjd vart man med resultatet. kolla med en reecond firma istället kostar nog lika mycket som att hyra.

Jag har iofs bara kollat på ett ställe, och han skulle ha 1000kr för att göra rent inredningen.
Så tänkte att de är väl därikring de kostar, men skadar ju inte att kolla på fler ställen.
200kr skulle det iaf kosta att hyra en maskin, och det är ju inte heller blodigt...

Sök