3330
Sök

Behöver Råd om lim till sidokjolar

operatör
35 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Ska sätta dit mina sidokjolar. Vilket lim ska jag använda o räcker det att limma eller måste man skruva fast dom oxå. tacksam för svar.

3 354 Inlägg
5 april 2009
ta sikaflex (vet inte riktigt vilken typ) o ta en elr 2 skruv i hjulhusen. du kan ta o sätta en tejp precis ovanför kjolen så det inte blir sikaflex synligt

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

operatör
35 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
OKI...får väll surfa runt o se vilken sikaflex som rekomenderas då. tack tack

C20LET
1 041 Inlägg
5 april 2009
PL400 eller sikaflex funkar fint några biltema klämmor blir bra sen får du väl skruva som herren ovan skrev

Vi tycker olika vet jag, that's it

operatör
35 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
jag hittar inte inte dom där klämmorna som alla pratar om som man kan ha som håller dom på plats. HJÄLP länk eller något.

operatör
35 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
eller tips på hur jag håller dom på plats under tiden det härdar!!!!!!!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
5 april 2009
Finns en jäkla massa trådar i ämnet... Sikaflex 292 är det du skall ha eller PL400. Testa en planka och en saxdomkraft, kilar eller vad som hällst, bara det hålls på plats...

Rock'n Roll

operatör
35 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Man Tackar.... hoppas det blir bra. får hotta in lite bilder sen då. tack alla för snabba svar.

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
5 april 2009
Miktof skrev:
jag hittar inte inte dom där klämmorna som alla pratar om som man kan ha som håller dom på plats. HJÄLP länk eller något.

Här är länk till den som dom allra flesta pratar om när det gäller att fästa sidokjolarna.
http://www.biltema.se/products/product. … emId=98835

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

operatör
35 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
MYCKET TACK!!!!!! ä den bra. nåt man ska köpa på sig några av????

3 059 Inlägg
6 april 2009
Ja nästa gång kanske vi ska testa att använda SÖK funktionen på sidan som fungerar utmärkt.

Sök