2970
Sök

vad sitter för Stereo i SAAB 9-5

157 Inlägg
1 juli 2006
Trådstartare
När det står att det är "stora stereon" i en 9-5:a, vad innebär det? Hur många högtalare, var, vad för märke?

Någon som vet och kan hjälpa mig?

Audi S4 2.7 BiT Nordic

66 Inlägg
1 juli 2006
Beror på vilken årsmodell du har, menar du första 9-5an så heter största stereon AS3 och har 3 högtalare, Det sitter 3 st på instrumentpanelen, en i varje dörr och 2 på hatthyllan, om det nu är en sedan du har. Märket är Harman Kardon och tror att paketet ligger på 200w.

110 Inlägg
1 juli 2006
9-5 kombi -02 och framåt har subwoofer i bagageutrymmet om den har as3

157 Inlägg
2 juli 2006
Trådstartare
t0mz skrev:
Beror på vilken årsmodell du har, menar du första 9-5an så heter största stereon AS3 och har 3 högtalare, Det sitter 3 st på instrumentpanelen, en i varje dörr och 2 på hatthyllan, om det nu är en sedan du har. Märket är Harman Kardon och tror att paketet ligger på 200w.

Det sitter 3 i instrumentpanelen + en i varje dörr men ej några i hatthyllan vad jag kommer ihåg. Kan det stämma? Är det i så fall en AS2?

Audi S4 2.7 BiT Nordic

66 Inlägg
2 juli 2006
Mansfield skrev:
t0mz skrev:

Det sitter 3 i instrumentpanelen + en i varje dörr men ej några i hatthyllan vad jag kommer ihåg. Kan det stämma? Är det i så fall en AS2?

sitter det inget i hatthyllan är det en AS2 stereo du har. det paketet ska ligga på 150w. Köp ett hatthyllepaket med 2 6*9 och ett slutsteg till så har du ett bra grundljud.

6 Inlägg
157 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
t0mz skrev:
Mansfield skrev:
t0mz skrev:

sitter det inget i hatthyllan är det en AS2 stereo du har. det paketet ska ligga på 150w. Köp ett hatthyllepaket med 2 6*9 och ett slutsteg till så har du ett bra grundljud.

Kollade efter nyss och det var visst två i hatthyllan också, so I guess it's the biggest, AS3!

Audi S4 2.7 BiT Nordic

Sök