HyperSonica skrev:glöm inte o spara en som jag sa innan bara.. kan va kul o berätta för dina framtida barn om hur skicklig deras farsa är
steifan skrev:Omfg, mätte du upp kompressionen på den motorn?
THEBADGUY skrev:Du har inte funderat på att höra av dig till Guinness World of records? .För det måste vara det värsta kokset....
supersupra87 skrev:steifan skrev:Omfg, mätte du upp kompressionen på den motorn?Kompet var 15bar på alla cylindrar (original ca12bar) Drog ju på rätt så ordentligt faktiskt, motorn gick väldigt bra trots allt.
steifan skrev:supersupra87 skrev:steifan skrev:Omfg, mätte du upp kompressionen på den motorn?Kompet var 15bar på alla cylindrar (original ca12bar) Drog ju på rätt så ordentligt faktiskt, motorn gick väldigt bra trots allt.Åhå, kanske ska vara lite orolig jag också då. Mätte upp 12,5 till 13,5 i bar i komppå min bil som ska ha 10 från början.
Losgard skrev:steifan skrev:supersupra87 skrev:Kompet var 15bar på alla cylindrar (original ca12bar) Drog ju på rätt så ordentligt faktiskt, motorn gick väldigt bra trots allt.Åhå, kanske ska vara lite orolig jag också då. Mätte upp 12,5 till 13,5 i bar i komppå min bil som ska ha 10 från början. Du mätte väl kompressionstrycket, inte kompresionsförhållandet, så det är nog okej Lite info http://sv.wikipedia.org/wiki/Kompressio … 3%A5llande
steifan skrev:supersupra87 skrev:Kompet var 15bar på alla cylindrar (original ca12bar) Drog ju på rätt så ordentligt faktiskt, motorn gick väldigt bra trots allt.Åhå, kanske ska vara lite orolig jag också då. Mätte upp 12,5 till 13,5 i bar i komppå min bil som ska ha 10 från början.
supersupra87 skrev:Kompet var 15bar på alla cylindrar (original ca12bar) Drog ju på rätt så ordentligt faktiskt, motorn gick väldigt bra trots allt.