2637
Sök

Hur lagar jag ett tak bäst?

17 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
tjenare..har en bmw 328i 95. Nu är det så att det har blivit rost hål vid framrutelisten ca 15 cm långt. Hur lagar man det på bästa sätt? och då menar jag ett seriöst sätt tack!

956 Inlägg
16 april 2009
smarterboy skrev:
tjenare..har en bmw 328i 95. Nu är det så att det har blivit rost hål vid framrutelisten ca 15 cm långt. Hur lagar man det på bästa sätt? och då menar jag ett seriöst sätt tack!

Nu är jag lite osäker på hur det ser ut men jag sgulle säga att du plockar bort framrutan, tar bort all rostig plåt och svetsar ditt ny, pasar så att inte plåten slår sig när man svetsar. Sen spacklar man upp och lägger ny lack.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

17 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
luunggan skrev:
smarterboy skrev:

Nu är jag lite osäker på hur det ser ut men jag sgulle säga att du plockar bort framrutan, tar bort all rostig plåt och svetsar ditt ny, pasar så att inte plåten slår sig när man svetsar. Sen spacklar man upp och lägger ny lack.

okay...men jag har hör att man kan tydligen limma dit ny plåt ? låter lite mysko tycker jag vad är bäst tro?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
16 april 2009
går ju tenna skiten annars wink
dock inget man ska ge sig på där det syns väl om man aldrig gort det förut

Sök