3109
Sök

.

157 Inlägg
26 februari 2009
DDESIGN skrev:
Vägbeskrivning

Här är en liten vägbeskrivning som endast visar dit skyltningen börjar.

Från kumla/Hallsbergs-hållet
Kör igenom "Kvarntorpsrondellen" mot (väg52.) Odensbacken/Sköllersta
Fortsätt förbi Statoil-macken och lithells fabriken.(Sväng inte av höger mot Sköllersta!) Fortsätt bara rakt fram till det kommer en skylt på höger sida som visar Askersby ---->  Där kommer första skylten att sitta! Följ sedan skyltningen fram till Garaget.

Från Odensbacken-hållet
Kör mot Örebro hållet förbi "Autoexpertens garage".. Fortsätt någon kilometer tills askersby skylten kommer och visar <---- Askerby. Följ Sedan skyltning.

########################################################################

Ett annat knep är att skriva in Askersby på Hitta.se och göra en vägbeskrivning från din egen adress till Askersby,Odensbacken.

########################################################################

Mitt mobilnr: 0761954503

Härligt vi ses /Peter

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
27 februari 2009
Kan ej komma. sad Måste iväg till familjen. sad

812 Inlägg
28 februari 2009
ja kan ju säga att jag pratade med puh i natt och det värkar som att han kommer med oxå så vi blir en liten karavan från kumla wink han skulle se om thore skulle med oxå..  ses sen.. då vill ja ha kaffe tongue

man lever bara en gång..

Meister
6 763 Inlägg
2 mars 2009
DDESIGN skrev:
camaro67 skrev:
De ser ju ut som ni är rädda för ljus big_smile

Haha nej men det är så tråkigt och ha 75 lysrör stå o blända wink Roligare med spotligths och vanliga lampor. Det ser mycket mörkare ut på filmen också eftersom kameran inte gillar mörker.

Hehe okej. Kom ni fram till något bra då?

392 Inlägg
28 mars 2009
Får man fråga vad låten heter i sista klippet??

Riktigt coolt projekt ni/du har.

MVH//Jonas

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!

Unknown_Orebro
16 april 2009
Givet att jag är med o hjälper till med fikandet, hör av dig om du behöver typ fikabröd eller korvbröd det fixar jag vet du.... Behöver ni hjälp att bygga om så bidrar jag med en/två händer, nu är det ju liksom lugnt på jobb fronten, hehe. Hör av dig bara så dyker jag upp.

Sök