Jag har 1000.- Spänn över...Vad ska jag köpa för något!? Förslag. (Något till 740in Alltså- 1. Alu-vinge 2. 740 orginal vinge 3. Add-on front 4. Sänkningssats 5. m,m...?
Ok, 740orginal vinge har jag bestämt mig för o utesluta o inte införskaffa, däremot en riktigt hög o stor Alu-vinge är jag desperat o få tag i. Du kan inte hejda mig på de punkten, tyvär. Jag såg en som hade en svart Alu på en vit 740 var AS snyggt.... på Blocket.....Ska se om jag kan fixa en bild på den! Den Passade verkligen bilen!
De 740isar jag sett bekanta montera sänkningssatser har de knappt gjort skillnad på, men din är snäppet finare och bättre skött, så jag tror att dina dämpare var friskare ifrån början
De 740isar jag sett bekanta montera sänkningssatser har de knappt gjort skillnad på, men din är snäppet finare och bättre skött, så jag tror att dina dämpare var friskare ifrån början
Låter mycket vettigt då jag lyckades höja min förra bil med nya kortare fjädrar än de som satt monterade (ej sänk) och nya stötdämpare
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-