2921
Sök

Monteringsram till Volvo V70N.....vart handlar man den ???

44 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Tja, jag undrar om nån vet vart man köper en monteringsram till en Volvo V70N ?

Jag förstår att Volvo kanske har, men jag undrar om det finns nåt annat företag som säljer den ?

Jag kan passa på och fråga om det är nån som har monterat en Dubbel-Din dvd i en Volvo V70N ?? Nån som har bild kanske ?

Hör av er.

// MrPeppa smile

Såå där jaa...stiligt värre...

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
15 december 2007
Kollat BRL:s hemsida? de säljer ju massa konsoler för stereomontage.
Har sett nån på garaget som har dubbel-din skärm monterad och de såg bra ut tycker jag!
Vill själv ha de i min bil, men vill ha pengar till det me big_smile

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

166 Inlägg
21 mars 2009
Jag lånar din tråd och kollar om någon svarar tongue

Jag letar efter en själva "monterings buren" som man sätter in först innan stereon, för en dubbel din stereo till min V70N -01

Hittar man dem hos volvo eller ?

Mvh Rille

M-Sport

2 Inlägg
23 mars 2009
Tjenna var in på brl och kollade lite idag på ramarna som finns, men jag har ett problem har telefon i min v70 å jag vill inte ha bort den men finns inga ramar som är formade så telefon får plats. Vet någon vart den finns att få tag i sånna?  För vill inte lägga ut 4000 kr för en ny sterio bara för att telefon för plats i den ramen.  Eller har någon nått bra tips eller förslag??????

mvh/ joola

396 Inlägg
23 mars 2009
ramen köper du hos volvo ja, så får du i helt rätt färg också!

15 Inlägg
30 april 2009
Hej. Fortsätter lite på tråden. Nu är jag ute efter en monteringsram till en volvo s60 -02, dubbel-din. Men jag hittar ingen som passar min årsmodell. Nån som vet vart man kan få tag i en sån?

Sök