3262
Sök

Beklädning.

156 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Hej. har flytta slutsteget till lastluckan på min Volvo 245a. Då ja vill ha ha bort slutsteget synligt.
Så ja har satt de på en platta under lastluckan. Vad är snyggast. Slippa till de och klä med tyg osv. Eller måla de? Något annat roligt man kan passa på att göra också.

Spelar ingen roll vad för tips smile Bara de är några vetiga förslag smile. Ska se bra ut helt enkelt. '

Skuffen är svart/graffit färg Så de är den färgen ja ska klä isåfall med.

Tips tas emot tackeligen smile

mvh Tobias

1 534 Inlägg
3 maj 2009
Tubriken skrev:
Hej. har flytta slutsteget till lastluckan på min Volvo 245a. Då ja vill ha ha bort slutsteget synligt.
Så ja har satt de på en platta under lastluckan. Vad är snyggast. Slippa till de och klä med tyg osv. Eller måla de? Något annat roligt man kan passa på att göra också.

Spelar ingen roll vad för tips smile Bara de är några vetiga förslag smile. Ska se bra ut helt enkelt. '

Skuffen är svart/graffit färg Så de är den färgen ja ska klä isåfall med.

Tips tas emot tackeligen smile

mvh Tobias

att klä eller flocka är helt klart snyggare än lackerat!

279 Inlägg
3 maj 2009
Ja jag skulle klä det, blir snyggt och är relativt enkelt! Högtalarmatta/filttyg är det enklaste och nog det billigaste du kan använda.

156 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Okej. Då var ja inne på rätt endå. JO, jag vill att de ska se bra ut samtidigt under där så de inte ser påklistrat ut bara.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 maj 2009
www.biltema.se

Högtalarmatta
Något elastisk. 200 x 142 cm.

Mörkgrå      31-400     99,90 kr             
Ljusgrå      31-401     99,90 kr             
Svart      31-487     99,90 kr

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sök