Hej hej , själv vill jag ha gärna ljusare elle röktonat typ ... Klart man får vad man betalar för men vill inte betala mycket pengar för toning av främre sidorutor o sen behöva ta bort toningen när farbror blå kommer ...
hehe om du kollar på audin så är den tonat med billig film ... Kan man lägga så spela inte filmen nån roll bara det är någorlunda kvalite , det är min uppfattning
skaffa riktig toning! kan själv o har bra grejjer men kommer inte göra det...jag lämnar in! blir grymmt mycket bättre då
Vart gör man de??
det beror på vart man bor kolla i gula sidorna annars finns det olika killar här på garaget om fixar det...skapa en tråd om det abra...jag ahr fixat en kille som gör det för 3-4 tusen för ALLA fönster.... föresten... det ska vara riktiga solfilmsmontörer...som jobabr som det asså hehe men det finns några här inne
Hej. Kan rekommendera CFP:s solfilm på Micro, det är en riktikt bra solfilm och den är formbar. Den är lite dyrare men SÅ mycket bättre. Dom har även färdigskurna solfilmer där bakrutan redan är formad.