2890
Sök

Snodde "Grannens" parkeringsplats fick böter:S

52 Inlägg
8 maj 2009
Borde inte polisen ha något vikitgare försig än att åka runt och sätta p-bot på folk? ? ?
Senast redigerat av ango (8 maj 2009)

2 911 Inlägg
8 maj 2009
Pierre_r skrev:
John87 skrev:
Iduns skrev:
Jo vi har sett att det är polisen som åker omkring i området även efter de. Har tom pratat med dom.. Men dom lyder inga lagar själva kör mot enkelriktat, kör förfort struntar i högerregler och väjningsplikt!!

Skilladen är att de får göra så enligt lag.

Sen kan man ju tycka vad man vill om det..

Jag har för mig att dom måste följa alla trafikregler UTOM när dom är på utryckning och har blåljus på. Det är vad jag har hört iaf.

Vilket är helt fel, finns ingen som helst relation mellan polisens rätt att åtsidosätta trafikregler och blåljus.

336 Inlägg
8 maj 2009
Köp någon gammal rosthög och parkera den på "hans" plats och låt den stå där tongue

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
8 maj 2009
kaxxen skrev:
ring & klaga på att han parkerar fel & se till att han får en bot big_smile  hatar gnällspilar som ska lipa om allt.. gubbfan

min granne tycker min skyline låter för mkt så hon skicka sin man att gnälla & klaga på mig.. nu för tiden gasar ja lite extra utanför deras hus... & hoppas att hon blir arg... förbannade primadonna gatu nazist som itne får störa friden hehe

fanns en idiot i karlskoga som klagade på polaren
han påstog att han körde som en idiot och dessutom jagade han och 2andra polaren genom stan
värsta var att polarn körde alltid lungt

eftersom jag är en så snäll vän stallde jag mig och bromsade upp min bil utanför honom på varvstoppet tills han gick fram till fönstret gav honom fingret
klev iväg på fetbrytet på 2:an och upprepade det 3gånger
sen klagade han aldrig mer på att polaren körde som en idiot smile

höll på att dö inne i bilen när jag gjorde det...trotts att jag var 28bast när jag gjorde det
så var det nog bland det roligaste jag gjort för att reta en person ;-)

Kör fort så hinner inget hända...

679 Inlägg
8 maj 2009
Growe skrev:
kaxxen skrev:
ring & klaga på att han parkerar fel & se till att han får en bot big_smile  hatar gnällspilar som ska lipa om allt.. gubbfan

min granne tycker min skyline låter för mkt så hon skicka sin man att gnälla & klaga på mig.. nu för tiden gasar ja lite extra utanför deras hus... & hoppas att hon blir arg... förbannade primadonna gatu nazist som itne får störa friden hehe

han påstog att han körde som en idiot och dessutom jagade han och 2andra polaren genom stan

eftersom jag är en så snäll vän stallde jag mig och bromsade upp min bil utanför honom på varvstoppet tills han gick fram till fönstret gav honom fingret

höll på att dö inne i bilen när jag gjorde det...trotts att jag var 28bast när jag gjorde det

Hehehe helt rätt!!
finns alldeles för mång lossas poliser...!

man blir aldrig för gammal för att retas....smile
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
8 maj 2009
Alfzone skrev:
Growe skrev:
kaxxen skrev:

Hehehe helt rätt!!
finns alldeles för mång lossas poliser...!

man blir aldrig för gammal för att retas....smile
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

näe man blir inte det smile
visst var det helt onödigt och allt sånt men det var riktigt roligt att se hans min när han tittade ut smile

Kör fort så hinner inget hända...

Sök