Micke754 skrev:
Fick tag på killen nu.. Han påstår att det är hans bror som har "lånat" han upgifter för att blåsa folk på pengar..Personligen tror jag bara att han blev rädd när polisen gav honom ett samtal.. Men han sa iaf att han skulle skicka en T04 till mig nästa vecka-
/Micke
Ja, du ska då inte ens nämna något om bedragare, du skall ha tur att jag ej anmälde dig.
Eftersom ingen förmodligen fattar ska jag förklara: Jag bytte min 9-5a som micke har här på garaget mot hans skruttiga 740. Jag frågade om den gick bra och som den skulle och fråga om det var något problem.. nä den går kanon men vill ha något nytt sa micke.. oki tänkte jag bara ja blev av med saaben som ja ej hade råd att laga.
Alla dessa fel fanns på bilen när vi bytte som INTE micke754 klarade av att tala om:* Bensintanken läckte om man tanka över 12liter.
* Larmet defekt, klantskallen klippte kablarna direkt till tutan utan att dra dom till larmet då han bytte till en kompressor tuta.
* Styrled.
* Dåliga ventiltätningar.
* Låskolv i förardörr trasig.
* Hastighetsmätare ur funktion.
* Handbromsen var VÄLDIGT dålig.
Sen efter jag åkt ca 50 mil lade motståndet till värmefläkten av, overdriven funkade plötsligt inte och inte heller blinkersen.
Så nu när jag såg detta lilla inlägg funderar jag kanske på om jag ska göra en anmälan endå om bedrägeri eller informera ditt försäkringsbolog om att du ej står på bilen och blir den stulen eller om du krockar får du inte en krona. sen åker du dit för försäkringsbedrägeri. Hur låter de?
Blås inte folk igen du kommer ångra dig sen. PS. jag är certifierad bilmekaniker så du kan nog inte påstå motsatsen..