2618
Sök

Problem med steg, POWER led lampan blinkar :S

33 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
är jävligt fundersam över vad som är fel, har ett Audiobahn A4002V och nu idag när jag åkte hem så la d av bara, osså började högtalarna dunka, i takt med powerlampan på steget, har 2 steg i bilen och det andra det lyser på som vanligt och har inga problem med att spela, men det är så  skumt, aldrig hänt förut att powerlampan börjat blinka. så nu har jag inget inget ljud fram, känner mej  nöjd, det värsta är att jag måste ha lyckats kortsluta högtalarkablarna framtill, håller på och plastar och har inga högtalare på ena sidan i bilen...

så nu till frågan, vad fasen är det som kan vara fel, när jag kopplar ur alla ljudkablar fortsätter det blinka. när jag stänger av steget och startar så fortsätter d blinka, och det är inte protectionlampan som lyser, utan powerlampan som blinkar!

när powerlampan blinkar kommer det ljud till högtalarna, låter ungefär som när nånting dunkar, osså dunkar d i takt med musiken kommer även till mitt andra steg också som är anslutet till stereon. men låter fortfarande i framhögtalarna även om jag inte har rca kablarna ikopplade.

är det nån som har varit med om samma fenomen som jag varit?

börjar bli jävligt less på detta nu faktiskt.

P.S all hjälp är välkommen, och börja inte tjata om att jag har för dålig ström/jord, för att det vet jag att jag inte har. det är d inget fel på.

2 914 Inlägg
12 maj 2009
tjossanmannen skrev:
ta bort en av dessa trådar, blev tydligen dubbla hmm

radera bara första inlägget.

33 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
tjossanmannen skrev:
ta bort en av dessa trådar, blev tydligen dubbla hmm

radera bara första inlägget.

kan tydligen inte göra d

21 761 Inlägg
12 maj 2009
Det fungerar bara när inte någon har skrivit i tråden, ifall folk har skrivit i tråden så kan bara en moderator/administratör ta bort tråden. smile

Sök