Är det inte klokare att ha den träffen i Borlänge efter Street Meet med tanke på att det är en träff där redan? Kommer ju iofs krylla av japanskt, svenskt och övrigt tyskt stål där
Träffen kommer inte flyttas, vill man sen se annat än Vw så är det ju ett stenkast mellan städerna.. Kommer säkert ett tåg med folkvagnar till blge lite senare.
Okej så de är alltså 2 träffar... en vw och en för allt
först ska man vara i blge på brl hela dagen för att sedan åka till falun på träff och sen till blge igen ?
kan vi inte ha vår Vw träff i blge oxå ? sen bara dra till stora G.org träffen när man känner fört ?
Nicke hänger du inte med i svängarna? Du får ju hem till stan och ta en stödvila ett tag om inte annat.. Känns ju lite sent att komma och ändra ort på alla andra forum ändå så. Syns på Lördag!
Okej så de är alltså 2 träffar... en vw och en för allt
först ska man vara i blge på brl hela dagen för att sedan åka till falun på träff och sen till blge igen ?
kan vi inte ha vår Vw träff i blge oxå ? sen bara dra till stora G.org träffen när man känner fört ?
Nicke hänger du inte med i svängarna? Du får ju hem till stan och ta en stödvila ett tag om inte annat.. Känns ju lite sent att komma och ändra ort på alla andra forum ändå så. Syns på Lördag!
hehe jaja de blir bra de där.. vi åker till Brl så vi är där före kl10 iaf.
//Nicke, Kör Golf GTI 16v -90 och Golf mk1 cab som sommarbil och Golf syncro-87 som vinter/busbil
Tackar för en riktigt bra träff! Kul att det kom så mycke fina vw´s. Jag tycker vi ska ta och boka ett datum nu för nästa träff. Nån vecka efter br, då kan man typ grilla eller nått?
Kul att det kom lite folk, runt 30 bilar fick jag det till.. inte dåligt. Trevlig stämning också!
vw___tompa skrev:
Tackar för en riktigt bra träff! Kul att det kom så mycke fina vw´s. Jag tycker vi ska ta och boka ett datum nu för nästa träff. Nån vecka efter br, då kan man typ grilla eller nått?