2575
Sök

Bilder + Story: 600mila Europaresa samt Scuderia Hanseat kurs på Nürburgring

235 Inlägg
17 maj 2009
Inte dålig resa!

Bmw, när du älskar att köra!

1 043 Inlägg
17 maj 2009
riktigt intressant läsning, skoj med mycket bilder.. man blir så här =O, skoj att sätta sig in i de som har de gött ställt smile en dag ska jag va en av er wink

1 464 Inlägg
17 maj 2009
Helt sjukt overklig läsning. Sådant här hör man talas om lite då & då, men jag har liksom inte viljan att tro på det. Tack för att du delar med dig.

Nu handlar det inte bara om överflödet av vackra bilar utan även presentationen av din resa. För vissa av oss är detta det närmsta man kan komma något liknande så just presentationen är viktig. lol

Borta bra, men hemma bäst... Stämmer det? wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

1 043 Inlägg
17 maj 2009
MrJAM skrev:
Helt sjukt overklig läsning. Sådant här hör man talas om lite då & då, men jag har liksom inte viljan att tro på det. Tack för att du delar med dig

Håller med..

även roligt att läsa att förare till sådana extrema bilar även är duktiga förare och inte bara pappas pojk!

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
17 maj 2009
får säga att detta var fruktansvärt intressant läsande smile gillar sånna här trådar där folk delar med sig av sina resor inom bilintresset ofc smile

mina drömmar om att få komma iväg till nurburgring förstärks ännu mer samt drömmen om en lång lång roadtrip genom europa smile

måste förverkliga detta någongång i mitt liv smile

mvh stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

Sök