3706
Sök

Vita fälgar på Primera??

60 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Mina fälgar behöver en omlackering! Repiga å tradiga....
Funderar på å lacka dom vita? Va tror ni?? cool
Funkade inte å ladda upp bilderna, så ni får nöja er med länkarna....
http://www.garaget.org/?car=28559&image=1401811
http://www.garaget.org/?car=28559&image=1333708

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?

60 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
hur jobbigt är det att hålla dom rena!? big_smile får man tvätta varje dag? tongue

205 Inlägg
18 maj 2009
Tycker nog du ska köra på det smile. Kan vara lite jobbiga att hålla rena men vill man ha bilen fin får man själv lida pin wink

ClubJDM
531 Inlägg
18 maj 2009
vitt är snyggt. men räkna med att tvätta dom ett par gånger i veckan tongue

60 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
NismoP11 skrev:
Tycker nog du ska köra på det smile. Kan vara lite jobbiga att hålla rena men vill man ha bilen fin får man själv lida pin wink

Tror det kan bli riktigt snyggt! big_smile Men frågan är om det är så snyggt att dom blir helt svarta av bromsdamm efter en veckas körning till jobbet...? hmm Man har ju inte tid å tvätta bilen flera gånger i veckan! tongue Va tror du?

60 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
WaoW skrev:
vitt är snyggt. men räkna med att tvätta dom ett par gånger i veckan tongue

Va riktigt snyggt på din!! big_smile Blir dom svarta av bromsdamm direkt eller??

Kokar ris
923 Inlägg
18 maj 2009
nej nej dom blir inte svarta på en gång.. ser du inte på den silvriga färgen hur mycket bromsdamm som kommer eller? helt osynligt är det ju inte på silver.

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

60 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
cenoxide skrev:
nej nej dom blir inte svarta på en gång.. ser du inte på den silvriga färgen hur mycket bromsdamm som kommer eller? helt osynligt är det ju inte på silver.

Jo, men ju mörkare en fälg e desto mindre syns den första skiten som lägger sig! vad jag menade va, om det snabbt ser skabbigt ut på vita fälgar...?
Jag vet att bromsdamm inte är osynligt silvriga fälgar lol

7 100 Inlägg
18 maj 2009
ja tycker du ska lacka dom,så jävla snyggt med vita fälgar big_smile
ang dammet,bara gå ut med en hink med vatten och svabba av dom bara,går ju snabbt de tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Tyskstuk
466 Inlägg
18 maj 2009
Mycket snyggare med vita än svarta på en rödaktig bil! Kör på det, kommer bli kanon!

217 Inlägg
18 maj 2009
Kanonsnyggt med vita fälgar på din! Jag har haft vita. SÅ jobbigt är det inte med o tvätta och så;)
Senast redigerat av GTI_Jocke (18 maj 2009)

Das Auto

60 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Tack för hjälpen grabbar big_smile blir bara mer å mer sugen för varje minut! big_smile

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
18 maj 2009
Lätt vita..riktigt snyggt

Mvh Christian

Gasglad
295 Inlägg
18 maj 2009
Lacka vita, byt till bromsklossar som inte dammar lika mycket, tex EBC eller Posi Quiet och vaxa fälgarna ordentligt. Blir lite lättare att hålla dem rena då. Jag ska lacka om mina som dock redan är vita, men dem blir vita igen.

ClubJDM
531 Inlägg
18 maj 2009
Weermets skrev:
Lacka vita, byt till bromsklossar som inte dammar lika mycket, tex EBC eller Posi Quiet och vaxa fälgarna ordentligt. Blir lite lättare att hålla dem rena då. Jag ska lacka om mina som dock redan är vita, men dem blir vita igen.

Håller medm sen är ju högtrycks tvätten guld värd här me;)

Gasglad
295 Inlägg
18 maj 2009
WaoW skrev:
Weermets skrev:

Håller medm sen är ju högtrycks tvätten guld värd här me;)

word cool

Sök