Har redan bestämt mig att köpa en Nikon D70S så vi får väl se sen om det är bra eller anus fast så mycket jag har fått veta av den så är den skapligt bra sedan med någon bra glugg.
Har redan bestämt mig att köpa en Nikon D70S så vi får väl se sen om det är bra eller anus fast så mycket jag har fått veta av den så är den skapligt bra sedan med någon bra glugg.
Mvh Kevin
Du kommer inte bli missnöjd
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
En fråga som Chrizz bör kunna svara på: ÄR det stor skillnad i bildkvallitet mellan en bra systemkamera och en riktigt bra kompaktkamera ? Förstår inte hur bilderna ska kunna bli mycket bättre... Klart att en systemkamera är bättre för den som är kunnig inom foto med alla inställningmöjligheter och möjlighet att byta objektiv osv, men just bildkvaliteten ???
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
En fråga som Chrizz bör kunna svara på: ÄR det stor skillnad i bildkvallitet mellan en bra systemkamera och en riktigt bra kompaktkamera ? Förstår inte hur bilderna ska kunna bli mycket bättre... Klart att en systemkamera är bättre för den som är kunnig inom foto med alla inställningmöjligheter och möjlighet att byta objektiv osv, men just bildkvaliteten ???
Ja! Det går att få mycket bättre bilder med en systemkamera än en kompaktkamera...
Du glömer nog bort att det är en ganska stor priskillnad.. Jag har köpt en kamerahus två optik ett billigt och ett dyrare.. samt lite andra "must have" tillbehör som minnes kort, opikfilter osv.. och jag är redan uppe i ca 20000kr.. Den stora missen med en system kamera är just att den inte är så kompakt En Systemkamera bättre på många sätt men bland annat pga av att det är en dyrare kamera med bättre ccd(digitala filmen) osv du kan tex välja att få bilden i raw format så du slipper att bilden är komrimerad(delvis förstörd) villket undärlätta redigering.. men det är några en av fördelarna.. Sen hänger ju mycket på objektivet man väljer att använda..