Samlas vi från MercedesBenz Scandinavia forum ( och alla andra med Mercedes ) med våra Mercedes på fiskekyrkans parkering och backar upp efter kanterna mot den röda linjen (bild på länk)
Inte för att vara gnällig, men det var väll aldrig ngt direkt "beslut" på MBSCA om att det skulle bli ngn träff kl 19.00 på brass parkeringen utan var ett förslag från en medlem ?
Roligt vore det iaf att om det kommer ett gäng Benzar så man får ngt att kika på.
Jag kommer med största sannorlikhet vara där, dock inte med egen bil (Givetvis en MB )
Inte för att vara gnällig, men det var väll aldrig ngt direkt "beslut" på MBSCA om att det skulle bli ngn träff kl 19.00 på brass parkeringen utan var ett förslag från en medlem ?
Roligt vore det iaf att om det kommer ett gäng Benzar så man får ngt att kika på.
Jag kommer med största sannorlikhet vara där, dock inte med egen bil (Givetvis en MB )
Helt korrekt att det inte var något officielt beslut, men eftersom det inte är alltför långtid till cruisingen så tyckte jag förslaget lät bra och tröck upp bilden osv, så det hinner nå ut till folk innan cruisingen & många dyker upp, istället för att det inte blir av, då det saknades andra konkreta förslag