3467
Sök

Inför Utställning Media Markt Kalmar

62 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
Tjenna gott folk , Tänkte meddela att den 23/5 kommer Media Markt Kalmar arrangera ett Bil event, Det kommer vara Bilar inbjudna till utställningen, En massa leverantörer av Bilstereo prylar kommer vara där och visa upp sina Demo bilar , även gatebilstaxin kommer på besök smile, det kommer hända saker i hela varuhuset som riktar sig till alla Biltokiga i närområdet, Kommer vara en massa bra erbjudanden på Bilstereo avdelningen denna dagen och även resten av huset, räknar ju med att så många som möjligt kommer dit denna dagen så det blir lite drag i butiken ! Dom bilarna som redan är personligt inbjudna är prisvinnare i sina respektive kategorier och är kraftigt modifierade. Ni som känner att ni har en bil utöver det vanliga som är unik av sitt slag och vill ställa ut er bil får gärna maila till Simpanovich@hotmail.com med en bild senast 17 Maj så tar behörig personal beslut om vilka som ska bjudas in!

Förhoppningsvis blir det en riktigt kul dag för både oss personal och alla er som kommer dit , vi satsar väldigt mycket på detta eventet !
Kommer upp med mer info om detta så fort jag vet mer! kommer även komma ett reklamblad om eventet ! sprid vidare nu !

Mvh Media Markt
Hifi Avdelningen

Snyggt ska det va !

590 Inlägg
BadAss Driver
13 Inlägg
17 maj 2009
Ahh dit ska ja allt.. kanske man kan passa på att spendera dom där tusen på att bygga biljudet med smile

Don't Dream It. Be It...

stray dog
197 Inlägg
23 maj 2009
Hur gick det bra för er idag?

Eftersom intresset för tråden verkade vara så lite så ändra den till en eftersnacktråd direkt, så spars det plats tongue
Senast redigerat av Soulweeper (23 maj 2009)

......... att jag ens orkar bry mig......

3 390 Inlägg
24 maj 2009
Skapa en Eftersnack-tråd istället. Inför trådar ska ej Ändras.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök