Dags o byta däck på volvon. har måttet 215/35 18. Brukar vara dyra. Undrar om ni vet någon firma i Göteborgs trakterna som säljer billigt. Beg eller nytt, spelar ingen roll. Bara de håller samma mått . Tack för era svar!
Billiga däck jämfört med vad? Däckonline är utan tvekan billigast och bäst i mina ögon, själv använt dom precis.. Så jag rekommenderar dom Zand Även om du inte vill beställa.
Billiga däck jämfört med vad? Däckonline är utan tvekan billigast och bäst i mina ögon, själv använt dom precis.. Så jag rekommenderar dom Zand Även om du inte vill beställa.
Okej får väl lita på vad ni säger ska se vad de har för goa däck då. tack för era svar
Nu är ju grejen att dom gummiverkstäder som har nått innanför pannbenet tar ut extra avgifter för däck köpta över internet (typ däckonline) för att just slippa att folk köper därigenom. men vill ni lägga mellan 250-500kr extra per däck ni monterar så varsågod.