18 juli 2006
Trådstartare
Varför ska det jävlas för.
Köpte min 200sx för ungefär en månad sen, först strula det med ägarbytespappren (Blev ägare idag), på vägen hem går remmen till vattenpump och generator sönder, får stå utanför okq8 i vårgårda en timme och pilla dit en rem som är ungefär lika lång, men inte rätt sort, bara för att komma hem till sandared, får dit en riktig rem, tänker att nu ska det ut och köras lite, klommer 1km från garaget, då slutar torkarna funka (I störtregn så klart), tillbax till garaget, pilla isär, märker att alla leder i torkarna är slut, måste ta bort en torkare, då funkar det.
Tiden går tills idag, ska ner till garaget, åker 3km hemifrån (har garage på annat ställe än hemma), och så klart så börjar det knacka i motorn, kommer ner till garaget och konstaterar att det är troligtvis ram- eller vevlager som pajat, 5 dagar innan en dag på strippen i på säve depå, det som jag sett framemot sen jag köpte bilen, så nu blir det inget säve för min del. Hoppas på att man kan få köra på Mantorp istället, men det är väll något som pajar eller bryter man väll benet eller något.