Jaha, Då var det crusing i Trollhättan i lördags då . Hade med mig kameran och tog några bilder iaf . Har fler om det är någon som saknar någon speciell bil . Bara fråga så ska jag se om den finns : ) Kommentera gärna bilderna !
Tyskstuksfrälst som man är måste ju dessa 2 skönheter få ett litet hedersomnämnande : )
Trevliga bilder Var inte där iår tyvärr (pga fest här hemma )
Men fan att du orkar med 47.an till Thn, den e sååå seg
Tjejen bor i trollhättan så man är så illa tvungen . Den är rätt j*vla seg nu efter att ha åkt den titt som tätt de senaste 2 åren ; )
Haha vafan Då ligger du i lä..har haft flickvän i Thn sen 4.5 år tillbaka lägg där till att jag åker 47:an till jobbet varje vecka (Benders, Edsvära)
Nu förklarar det varför din bil var på Max Meet då
Ha ha , Då förstår jag att du tycker den är äckligt dryg : ) Jag tröttnade på den typ redan andra eller tredje gången : ) Japp . Kan nog hända att den dyker upp där fler gånger !
hehe man skymtar min bil lite grann bakom den blåa hotroden på bild nr.6.. Du fick inte med min bil på bild? en Låg svart buick -51a utan huv och rostig kofångare bak.. Eller kanske något på min polares Beige'a impala -63a 4dörrars stolpe..? Fina bilder förövrigt..