3356
Sök

Hur många försäkringar per person? SNABBA SVAR!

62 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Hej!

Tänkte höra hur många bilförsäkringar en och samma person kan stå på, personen i fråga står på 2 nu och funderar på en tredje. Funkar det?

/Micke

...!!!???
257 Inlägg
Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
16 juni 2009
Jag har ägt minst 3 bilar i flera år och bytt och härjat och även haft motorcyklar och mopeder och annat och det har aldrig vart några problem att försäkra.
Men det har ju var mina fordon oxå...

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

91 Inlägg
16 juni 2009
kör på

Saabifierad
2 031 Inlägg
16 juni 2009
Man kan ha 100 så länge försäkringstagaren betalar cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

660 Inlägg
16 juni 2009
Slash skrev:

Bara hundra? Trodde gränsen satt betydligt högre under förutsättningen att försäkringstagaren betalar i tid,

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
16 juni 2009
kan lova att du kan ha hur många du vill så länge du payar dom.

tex har du 10 bilar i trafik "påställda" så ska ju alla 10 ha trafikförsäkringen minst

sen om de är ekonomiskt ha för många bilar i drift på engång är ju en annan sak

DFFL
9 020 Inlägg
16 juni 2009
Soderqvist skrev:
Slash skrev:

Bara hundra? Trodde gränsen satt betydligt högre under förutsättningen att försäkringstagaren betalar i tid,

//Soderqvist

100 var nog en summa han tog ur luften.
Sålänge man betalar i tid så kan du ha precis hur många du vill.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Thorssa
17 juni 2009
Försäkringsbolaget tycker nog mer och mer om dig desto fler försäkringar du tecknar.

Sök