3858
Sök

Hjälp mig att få uppkörningstid =)

454 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
Ni som vill får gärna hjälpa mig att få tag i en avbokad uppkörningstid i västra götaland inom kort.... den som fixar en som jag tycker är bra kan få 100 spänn på dennes konto och om jag klarar den uppkörningen får du 200 spänn. så ta nu chansen att tjäna 200 spänn och att hjälpa en vän i nöd smile. Om ni ser en ledig snabb uppkörningstid så skriv ett sms eller ring 0735-534534 direkt . säg till även om den inte är i västra götaland men den ska inte vara FÖR långt ifrån.  jag är helt ärlig för jag vill fan få mitt körkort !// joakim

9 108 Inlägg
28 juli 2006
Går det inte att ringa o fråga VV om västra götalandsregionen? Är väl onödigt om alla ska ringa.

hit med mina 200 spänn wink
Senast redigerat av MilleN (28 juli 2006)

D.K
16 Inlägg
28 juli 2006
Lycka till på den kommande uppkörningen, eller vad man ska säga.

Pioneer sound.vision.soul

454 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
jo det går at ringa och även kolla på internet men jag kan tyvärr inte göra det hela dagarna för jag jobbar sad

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
28 juli 2006
Hört talas om lunchrast och mobiltelefon?

ryttersson skrev:
jo det går at ringa och även kolla på internet men jag kan tyvärr inte göra det hela dagarna för jag jobbar sad

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Fartglad
336 Inlägg
28 juli 2006
Jag ringde efter sista minuten tider varje morgon direkt när dem öppnade den telefonen plus att jag hade bokat en tid innann. Jag fick en tid efter några dagar. Mitt körkort gick undan, jag fyllde 18, 8 maj och fick lappen den 31 maj. wink Det gäller bara att ligga i hårt!

ps. för att skryta lite så la jag ut totalt ca 2500:- på hela mitt körkort... Riskutbildning, teoriprov och uppkörning. big_smile ds.

Power without Quattro is useless!

454 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
Eliza skrev:
Hört talas om lunchrast och mobiltelefon?

ryttersson skrev:

Tror fan att jag kan ringa på lunchrasten men hur stor är chansen att jag får en då?... man får ligga i ordentligt om man ska få en avbokad tid.. jag gör så gott jag kan men jag skule behöva sitta vid datorn hela dan å kolla...men men mitt erbjudande står kvar smile... och föresten jag ringer oxå kl 08,15 dvs direkt när sista minuten bokningen börjar.

454 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
`

358 Inlägg
28 juli 2006
säger detsamma, ligg i, jag hade tur, fick en avbokningstid direkt, fyllde år 21jun körde upp 23jun smile

10 287 Inlägg
28 juli 2006
Inte lyfta egen tråd!!!!

( I alla fall inte oftare än en gång per dygn och i så fall bara om det finns trängande orsaker).

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök