BJonsson skrev:Det står mellan 2st DD 2518 eller 2st WMD2 15"jag tror jag vet var det lutar.... Tycks?
Softis skrev:BJonsson skrev:Det står mellan 2st DD 2518 eller 2st WMD2 15"jag tror jag vet var det lutar.... Tycks?DD 2518 god damn it! Tror det är däråt du lutar ändå så
BJonsson skrev:Softis skrev:BJonsson skrev:Det står mellan 2st DD 2518 eller 2st WMD2 15"jag tror jag vet var det lutar.... Tycks?DD 2518 god damn it! Tror det är däråt du lutar ändå så hehe kan hända! men du vet ju inte vad jag ger för wmd2 basarna heller så!
kalle_kalle skrev:jbl power12"?
pattilatti2 skrev:kalle_kalle skrev:jbl power12"? elr mds kanske
BJonsson skrev:pattilatti2 skrev:kalle_kalle skrev:jbl power12"? elr mds kanske ja jo jag har funderat på mds......nääää
pattilatti2 skrev:BJonsson skrev:pattilatti2 skrev:elr mds kanske ja jo jag har funderat på mds......nääää50 av dem kostar ju samma ungefär.. kör evilaudioway
BJonsson skrev:pattilatti2 skrev:elr mds kanske ja jo jag har funderat på mds......nääää
pattilatti2 skrev:elr mds kanske
kalle_kalle skrev:pattilatti2 skrev:BJonsson skrev:ja jo jag har funderat på mds......nääää50 av dem kostar ju samma ungefär.. kör evilaudioway jepp GAS finns dom med
pattilatti2 skrev:BJonsson skrev:ja jo jag har funderat på mds......nääää50 av dem kostar ju samma ungefär.. kör evilaudioway
BJonsson skrev:ja jo jag har funderat på mds......nääää
BJonsson skrev:kalle_kalle skrev:pattilatti2 skrev:50 av dem kostar ju samma ungefär.. kör evilaudioway jepp GAS finns dom med näää har ju provat 8st 10" och det va ju inte nå fin skit... men 16kke?
kalle_kalle skrev:pattilatti2 skrev:50 av dem kostar ju samma ungefär.. kör evilaudioway jepp GAS finns dom med
pattilatti2 skrev:50 av dem kostar ju samma ungefär.. kör evilaudioway
tujbo skrev:Kicker är plastleksaker... punkt...Sen varför inte köra på impact då när du redan har kört en produkt från bilradio du vart nöjd med http://www.bilradiohuset.se/sv/product/ … act-571522
BJonsson skrev:nä har bestämt mig för att det blir wmd2 eller DD 2518 frågan är bara vilken av dom!?
pattilatti2 skrev:BJonsson skrev:nä har bestämt mig för att det blir wmd2 eller DD 2518 frågan är bara vilken av dom!?om 2 v önskar du att du köpt re Köp pioneer. det är lika.!
BJonsson skrev:pattilatti2 skrev:BJonsson skrev:nä har bestämt mig för att det blir wmd2 eller DD 2518 frågan är bara vilken av dom!?om 2 v önskar du att du köpt re Köp pioneer. det är lika.!nääää så fall köper jag väl nya IGEN!