Kgtrimning? Inte så mycket till vitmotorerna dock...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
beror på vad du är ute efter för delar. finns masser till volvo beror just bara på vad man är ute efter. du har ju sam, stenparner, xtremt mm. beror helt på modell och vad du ska ha. ska du ha delar till en äldre volvo ska du kolla på kg-trimning. mvh
Xtremt.se www.xtremt.se är nog den som har mest till Volvo i sverige iallafall...
Måste ju vara absolut dyrast på delar iaf... Sjuka priser ju! :S
Nja det vete fan Men visst inte direkt billigast, men det största sortimentet till Volvo ( ! ? ) ...
Eh, de har inte ens ställbara kamdrev till vitmotorn. Svårt att hävda at de har ett brett sortiment.
Jag har dock pratat med dem och fick ett mycket trevligt bemötande, så tummen upp ändå tycker jag.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Kgtrimning? Inte så mycket till vitmotorerna dock...
Specialdelar dyker mest upp hos dem som pysslar mycket med delarna. Jag har exempelvis tagit fram egna lösningar där det inte finns att köpa. Dock är det ju ingen vinstmaskin att svarva aluminiumretainers för volvotoppar med 6mm ventiler, eller svetsa egna länkarmbussningar men ritning finns iaf
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Det är lite delar till en volvo v70 2.4t awd som tex en gasspjälskontakt. Nån som vet vad det kan vara för fel?? den går ryckigt på landsvägs körning. Mvh Andreas