mr_right skrev:
gör som jag gjorde när jag fick på att min tjej va otrogen.
på våran årsdag (tredje året) va vi hos hennes familj o hennes släktingar va oxå där.
så stod jag up, o sa att jag ville skåla för min härliga älskning, mitt hjärta. mitt allt o såna där skit snack. o bablade på o man såg hur röd hon blev i ansiktet, o va hennes familj tyckte att jag lätt charmig o sånt..
SEN. innan d va slut, så sa jag. " du är mitt allt och jag vill ta steget lite längre, vill du gifta dig med mig" """ Baran """" ? ( Baran va namnet på killen hon va trogen med).
alla blev tysta o ba vaaaaaaa?
då sa jag , " Baran du kan komma ut,/(* han var bakom dörren, jag hade ringt honom innan o gjort up en plan med honom.
sen sa jag, att jag visste att min tjej ( Lisa) var otrogen med Baran. och när jag fick reda på baran tyckte jag att jag borde snacka med han. o då insåg jag att han va en jätte trevlig kille o började dejta honom själv.
självklart "spelade jag " homosexuel där, men ni skulle se deras min, mitt ex höll på få hjärtattack att jag va ihop med killen hon va otrogen med mot mig. sen håll jag den där killens hand o gick ut.
Lisa sprang efter oss, o började gråta som en nyfödd barn o bla bla bla.. sen körde jag hem killen. tackade för hans "spelandet" o åkte hem.
det har gått 1 år nu, hon e ftf singel ( träffar en kille varje vecka o blir dumpat), o som hennes vänner säger, har hon slutat o sporta, omgås med vänner o allt hon gjorde när hon va ihop med mig, det enda hon gör e gråta gråta gårta..
o ångrar för det hon gjorde mot mig... ^^
2x av mina tjejer har hittils varit otrogen, lisa va ena.
miss X va den andra.. hennes historia va dock helt annat.