3597
Sök

Bilskrot i GBG-trkterna...

11 Inlägg
31 mars 2006
Trådstartare
Hej hej. Va på min favvoskrot i Kållerded igår och såg tll min förtvivlan att de numera bara har öppet 10-14 på lördagar, hemskt!!! Som ni säkert vet skiljer sig priserna rätt ordentligt, på Kållerered är det i det närmaste gratis med allting om man plockar ner det själv och ler lite extra mot kvinnan i kassan (jag är för övrigt RÄTT snygg=) ) medans exempelvis Mölndalsskroten *host host* gärna tar mer för en skrotdel än vad den kostar ny. Nu till min fråga. Finns det mer skrotar med "Kållereds-anda" runt om i Göteborgsområdet, med kranskommuner? Alla tips är välkomna. Hur är tagene? nån som vet?
//Kalle

Faan, så blev man en golftönt själv...

1 453 Inlägg
31 mars 2006
kalle_h skrev:
Hej hej. Va på min favvoskrot i Kållerded igår och såg tll min förtvivlan att de numera bara har öppet 10-14 på lördagar, hemskt!!! Som ni säkert vet skiljer sig priserna rätt ordentligt, på Kållerered är det i det närmaste gratis med allting om man plockar ner det själv och ler lite extra mot kvinnan i kassan (jag är för övrigt RÄTT snygg=) ) medans exempelvis Mölndalsskroten *host host* gärna tar mer för en skrotdel än vad den kostar ny. Nu till min fråga. Finns det mer skrotar med "Kållereds-anda" runt om i Göteborgsområdet, med kranskommuner? Alla tips är välkomna. Hur är tagene? nån som vet?
//Kalle

*Gäsp*

11 Inlägg
31 mars 2006
Trådstartare
Den här tråden handlar om bilskrotar, inte sömnproblem tongue

30 Inlägg
31 mars 2006
Fjärås är ju inte så långt bort..

Hell

Gardinstång

1 396 Inlägg
31 mars 2006
Det finns ju några skrotar i Angered, Partille, Alingsås, Hjällbo?(Klädkällaren) m fl...

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

11 Inlägg
31 mars 2006
Trådstartare
Jo, men kör de på mölndalsmetoden eller kålleredsmetoden, är ju det som är intressant? Har också för mig att fjärås e rätt så bra...

blyfot
117 Inlägg
31 mars 2006
Angnesbergs skroten

272 Inlägg
31 mars 2006
Rollsbo ind område i Kungälv är väl oxå en

tekniker
88 Inlägg
31 mars 2006
Hej. Tr4ist nog har de flesta skrotarna runt om i landet blivit Skrot Super Market. Likt den i Fjärås med allt liggande på datorn mm. Detta har medfört att vi som kunder numera får betala ofta svindyrt för prylar som egentligen inte har något värde. Finns turligt nog kvar några få riktiga skrotar där man snart kan ha en mysig picknick bland bilvraken. En av de bättre i din närhet bör vara den utanför Svenljunga.

Biltokig
870 Inlägg
26 juni 2008
uppar denna eftersom jag också undrar smile hur är den i tagene?

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

330 Inlägg
9 mars 2009
Uppar denna 1gång till, hur är tagene skroten ? mycket delar till volvo ?

mvh

998 Inlägg
10 mars 2009
www.kungalv-bildem.se handlat ofta där och dom är okej. Ring alltid och fråga om dom har delen, så du inte åker i onödan, Och dom har bilder på ny inkomna bilar.

Fast bästa skrotarna jag känner till är ju www.returbilen.se i skåne. Helst den i malmö då. Fast det är ju en bit att åka.

Annars sök på google eller hitta, gulasidorna.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

4 554 Inlägg
10 mars 2009
om du vill åka lite så är uffes bildelar på orust en höjdare mer eller mindre självplock är inte med i bildelsbasen så han har helt egna prister och regler på vad han får göra, billig med

Säljare
88 Inlägg
13 juli 2009
loudness skrev:
om du vill åka lite så är uffes bildelar på orust en höjdare mer eller mindre självplock är inte med i bildelsbasen så han har helt egna prister och regler på vad han får göra, billig med

Finns han kvar.
Brann det inte där för ett tag sedan.

Daz orginal is´t züruck........

561 Inlägg
13 juli 2009
Skroten på tagene tycker jag är bäst, riktigt go kille där med billiga priser.

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
13 juli 2009
P.H skrev:
loudness skrev:

Finns han kvar.
Brann det inte där för ett tag sedan.

Nej iallafall skrotdelen är borta. Men när han fanns kvar va de närapå gratis många gånger:)

214 Inlägg
13 juli 2009
Alingsås är bra och seriös men ingen självplock alls, och dom är hyffsat dyra.

Agnesberg som nån annan nämde!

Stenkullen har självplock men utbudet av bilar är hyffsat begränsat till äldre bilar, tidigt -90tal och neråt. Den är inte så stor heller.

Sök