3420
Sök

Surrande ljud i bas (video)

1 131 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
Lonefox skrev:
Rigg0 skrev:
Lonefox skrev:

Högst troligt ja.

Haha ok big_smile
Kan man inte fästa en kabel från rca kabelns ring till enhetens chassi och låta den sitta där permanent? Eller är det dumt?
/Har dock varit inne på att köpa en ny HU ett bra tag så det kanske är dags nu....

Det är en fulfix som funkar men absolut inget jag rekomenderar i längden.

Bara en sak......slutar det när du testar detta SE ÖVER JORDEN TILL STEGET! smile

Tänkte väl det big_smile får väl bli en sådan lösning tills jag köpt en ny hu... typ imorn ifall det nu är den som är kass...
A det är nog smart:)

2 914 Inlägg
21 juli 2009
Rigg0 skrev:
Lonefox skrev:
Rigg0 skrev:

Haha ok big_smile
Kan man inte fästa en kabel från rca kabelns ring till enhetens chassi och låta den sitta där permanent? Eller är det dumt?
/Har dock varit inne på att köpa en ny HU ett bra tag så det kanske är dags nu....

Bara en sak......slutar det när du testar detta SE ÖVER JORDEN TILL STEGET! smile

Tänkte väl det big_smile får väl bli en sådan lösning tills jag köpt en ny hu... typ imorn ifall det nu är den som är kass...

vad är det för HU du har nu?

1 131 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
//Det var signaljorden från stereon som var bränd.

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
21 juli 2009
Rigg0 skrev:

Trist läge.
Nu har du (dessvärre) lärt dig en läxa iaf.....en dyr sådan.
Såvida du inte kollar upp hur mkt det kan kosta att laga den.

Men förbättra jordpunkten till steget nu smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

1 131 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Rigg0 skrev:
Lonefox skrev:

vad är det för HU du har nu?

En 2 års gammal pioneer som jag varit helnöjd med! Dock så har den inte usb + att signaljorden nu är bränd... Så blir till att köpa en ny Pioneer eller en Alpine imorn, alltid varit lite sugen på en alpine smile

1 131 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
Lonefox skrev:
Rigg0 skrev:

Trist läge.
Nu har du (dessvärre) lärt dig en läxa iaf.....en dyr sådan.
Såvida du inte kollar upp hur mkt det kan kosta att laga den.

Men förbättra jordpunkten till steget nu smile

Mjo närmare sagt en 2500kr läxa^^ fast var ju 2 år sedan jag "fick" den så var ju ändå dags att byta upp mig till en med usb... Dock så går den ju inte helt till spillo... Allt annat verkar ju funka förutom att koppla den till steget. Så blir till att pilla in den i morsans bandit big_smile
Ska kolla över jordpunkten noga imorn!

Funderar på en alpine eller en ny pioneer? i 2000kr klassen nu.. /pallar inte lägga ut för mkt pengar på en ny Hu...

Sök