Oj, många svar här, tack och bock!
JaggaChafen: Jo det är sant, killen jag snackade med sa att de oftast brukar göra så, så man får väl lägga en gräns på ett antal lappar och sen se om det är värt att lägga mer pengar, eller om det blir billigare att bara köpa nytt det de INTE testat.
blacken: Förvisso, men då jag saknar t.ex ett oscilloskop så kan det vara svårt att testa sensorer själv.
twin_cam: Jag hade bilen inlämnad till en verkstad med anknytning till MECA, och efter 2.5 veckor tyckte de inte att det var några fel på bilen, så dit är jag inte sugen på att ta den igen.
-Mackan-: Japp, de finns i Sholm, ligger i Högdalen söder om centrum.
Batta: Har hjälpt till lite på EL o diesel i falun som jobbar under dom i sthlm, och dom är grymt duktiga på det dom håller på med iallaflalDet är precis vad jag vill höra! Man får hoppas de är lika grymma här i Sholm, tror det är det som behövs för att få ordning på bilen!
Det lutar iaf åt att det får bli att lämna in den till dem, det är lite lång väntetid innan jag kan lämna den, men om de är skickliga och hittar felet är det värt all väntan och pengar. Är less på att inte få köra bilen nu!
Tack igen för alla inlägg!