Får väl oxå göra ett inlägg då ;; för många herrans år sen hade jag oxå mds bashögtalare o man fick lite påhopp o sånt sen på en lokaltävling så fick jag gå mot en kille som hade jbl gti15 o jag hade mds power 1290 tror jag dom hette, o alla skrattade men sen när det började spelas så hängde han inte med o alla skrek till killen att öka kan ju inte få stryk av mds men han kunde inte mer..
Sen tyckte jag det lirade rätt så snyggt med måste jag säga,,så allt mds gör e inte skit,,håller lite med i Kims inlägg lite tidigare i tråden.
Jag hade nog en rätt så optimerad låda o sen ett riktgit bra steg av den gamla skolan Phoenix Gold MS2125 så jag äger än idag...
Men somsagt alla har vi olika sätt vad vi tycker låter bra, dåligt, mycket el så,,, själv fick jag höra ett kit på ca 1500:- från soundstream lät riktigt bra hjälpte den killen sen att ställa in det o det blev ännu bättre,
Roliga var att hans polare hade likadan bil samma steg men ett något dyrare kit annat märke o det var ju som natt o dag i det ljudet..
Men jag tycker det e kul o testa olika märken +att försöka hjälpa fram andra trots att det finns många andra märken som folk använder..
Hmm vet ej om detta hade med tråden o göra jaja ..
over and out
Senast redigerat av Black-Angel (29 juli 2009)
2004 Fiesta: Team dB-Akuten Kicker, Europa 3:a Extreme 1
2006 CRX:Team Soundmadness DigitalDesigns Bassrace/ESPL Unl
www.street-beat.se PB 163.4dB
2011> Nytt märke KoveAudio