3272
Sök

Erfarenheter av ChipDepån i Västerås?

41 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
Funderar på att chippa bilen, har en Passat 1,8T och tänkte piska upp den till 209 Hk. Det blir BSR:s chip. Nu till frågan... Är det någon som har erfarenheter av ChipDepån i Västerås, bra/dåliga??? de säljer BRS-prylar och de ligger närmäst till hands för min del.

757 Inlägg
20 juli 2006
har du hört med www.powerchip.se annars?

41 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
låter inte så stabilt med en kringresande chipnisse utan adress, betalar hellre en slant extra för att få bra grejer.

Satans Kung
467 Inlägg
20 juli 2006
Min bil var chippad hos chipdepån...Klockrent..Inga problem..

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

757 Inlägg
24 juli 2006
Är inga fel på powerchip. är nog flera som kan rekomendera dom.
jürg är en bra kille

12 Inlägg
3 augusti 2006
Hua 8100 kr de va dyrt jaja sånt e livet
Och ja de tor fasen att de ska bli skillnad för 8100 kr....
Mvh Mp Trim & Styling
Monterat  felsökt  nöjd kund garanti
Tar 4995 kr Chipcenters chip

41 Inlägg
3 augusti 2006
Trådstartare
mpts76 skrev:
Hua 8100 kr de va dyrt jaja sånt e livet
Och ja de tor fasen att de ska bli skillnad för 8100 kr....
Mvh Mp Trim & Styling
Monterat  felsökt  nöjd kund garanti
Tar 4995 kr Chipcenters chip

Ja ja, och det ingår förstås ny dump och öppet luftfilter i 4995:-, och kvalitetsgrejor rakt genom förstås.

41 Inlägg
3 augusti 2006
Trådstartare
Kollade Chipcenter nyss; till passat: 195Hk/290Nm, 6995:-
Bsrab: 209 Hk/354Nm, 6400:-........hmmmmm.

Och sen ska jag ta mig till Växjö? +1000 kr direkt istället för nån hundring.

Verkmästare
97 Inlägg
4 augusti 2006
Jag hade aldrig låtit något från CC komma i närheten av min bil iaf. Har hört en hel del negativt om hur dom hanterat kunder och använt trimmetoder till Saab som de som "kan" sågat rakt av. För att inte tala om att andra trimleverantörer hittat sin egen programvara i bilar som varit chippade hos CC.
CC sade upp bekantskapen med hela STCS efter att en kund beklagat sig över en tvist han haft med CC på STCS forum. Sedan dess brukar vi rekommendera folk att inte ha med CC att göra eftersom de inte ville ha med STCS att göra.

41 Inlägg
4 augusti 2006
Trådstartare
Håller helt med dig Daniel, därför valde jag BSR också. Helt ointresserad vem som gör vad billigast osv. Jag vill ha bra grejer och då får det kosta vad det vill. Det finns ju alltid nån som gör det billigare, ska man kolla alla firmor till höger och vänster brukar det sluta med att man skiter i hela grejen. Jag var bara intresserad av ChipDepån som säljer BSR:s prylar.

Mental retard :D
98 Inlägg
4 augusti 2006
chipade min bil där innan jag flyttade ner åt o det har aldrig varigt några problem med den, går som en klocka.

FRA Var har jag lagt mina blåa byxor ???

Sök