Tänkte bara kolla om det finns några här på Garaget som har tänkt att åka till "Träffpunkt 80" den 20 September 2009?
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
"Träffpunkt 80" är en entusiast-träff för personer med välkötta fordon från 80-talet. Träffen riktar sig mot bilar och MC som är i ett välkött orginalskick, dock så släpps även lätt stylade fordon in på området. Med lätt stylade bilar menas alltså inte pilsnerbilar, limegröna kärror med 22" fälgar osv.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Ja, ni förstår vad jag menar!
![wink](img/smilies/wink.png)
Om så skulle vara fallet att intresset finns så ställs nästa fråga: Finns det någon eller några från Karlstad eller trakterna runt Karlstad som tänkt åka dit? I så fall vore de ju trevligt om man kanske kunde ordna till en liten/stor karavan och åka ner tillsammans. Resan blir oftas trevligare då om man är några stycken!
Förra året så deltog närmare 400-500 bilar om jag inte minns helt fel. Tidningen Klassiker var även där och gjorde ett stort repotage på 3 st fullstora sidor.
Hoppas och uppskattar verkligen om vi kunde bli ett gäng som åker dit!
![cool](img/smilies/cool.png)
Har någon önskemål vart och när vi i så fall skulle samlas innan avfärd? Ge gärna förslag för jag vet inte!
![wink](img/smilies/wink.png)
Platsen för träffen är Grytbergs Säteri Stjärnashov den 20 September 2009! (Ligger syd-öst om Eskilstuna) om nån vet mer exakt vart på kartan, berätta gärna i så fall!
![smile](img/smilies/smile.png)
Att ställa ut är gratis, först till kvarn får bra plats!
http://www.traffpunkt80.se/