3385
Sök

Hejsan....kolla in filmen ja gjort

stolt pappa
309 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
ja har gjort om filmen på Realcar's Skyline...
min första om gjorda:P så ni vet
Senast redigerat av Bentsen (7 augusti 2006)

Bentsen -//- Team Kombi Racing

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
7 augusti 2006
lägg upp den på t.ex. www.putfile.com och fler kommer kolla på den.

man lever bara en gång så lev väl!

stolt pappa
309 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
tja...har lagt upp filmen...
http://media.putfile.com/Realcars-Nissan-Skyline

vill gärna  få veta va ni tycker om filmen...

1 926 Inlägg
7 augusti 2006
cool film..du gjorde om bilen i sköna färger smile

stolt pappa
309 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
tackar så mycke:)

9 108 Inlägg
7 augusti 2006
vad i helvete har du gjort? Förstört en film. Spela in en egen istället för att förstöra andras.

Lägga in en av de sämsta låtarna som gjorts och lägga in massa menlösa färgskiftningar och bildbyten..

Gör om gör rätt.. Originalfilmen är 100 ggr roligare att se på.

1 926 Inlägg
7 augusti 2006
var inte såå j-vla otrevlig !! mad låt killen göra vad f-n han vill  ! Tycker han att det är roligt att göra om filmer så får han väll göra det !?

MilleN skrev:
vad i helvete har du gjort? Förstört en film. Spela in en egen istället för att förstöra andras.

Lägga in en av de sämsta låtarna som gjorts och lägga in massa menlösa färgskiftningar och bildbyten..

Gör om gör rätt.. Originalfilmen är 100 ggr roligare att se på.

BMW Power
2 362 Inlägg
7 augusti 2006
Inget illa menat men, den sög. Orginalet är direkt inte så jätterolig att kolla på, och du gjorde det faktiskt värre tongue. Faller inte in i min smak smile men bra försök.

Edit: Varför lacka på MilleN helt plötsligt?. Lägger man upp en sådan film så får man tåla kritik.
Senast redigerat av FugitivE (7 augusti 2006)

BMW, bogsering med wire :/

9 108 Inlägg
7 augusti 2006
Spelis skrev:
var inte såå j-vla otrevlig !! mad låt killen göra vad f-n han vill  ! Tycker han att det är roligt att göra om filmer så får han väll göra det !?

Ja jag erkänner, är väl lite väl otrevlig.

Men om killen hade tagit min burnfilm t.ex. och lagt in BASSHUNTER och gjort bilen rosa, då hade jag blivit riktigt förbannad.

Tror inte killarna på Realcar uppskattar det till 100% men vad vet jag.

Försöker ju uppmuntra Bentsen att spela in en egen film istället, då är det en annan femma.

6 Inlägg
7 augusti 2006
Orginalet är ingen höjdare då de sa att det skulle vara en driftingbil och jag såg inte direkt någon drifting. Bara massa glidande... Men sen att man faktiskt lägger in en av nutidens sämsta låtar där texten inte har något sammahang alls så blir det ju bara IG. Sen också det där med färgskiftningarna... Jesus........

Visst är det kul att folk tycker om en bil som någon skapar. Men att göra en sån film om den är ju bara hemskt och riktigt fjortisaktigt enligt mig.

Slutsats: jag tyckte den var riktigt hemsk

Sen så ang. det där med att ryta tillbaka är ju bara onödigt. Ifall man lägger upp vad som helst som man har skapat, en tråd om sin bil, en film om sin bil, foton man har tagit osv osv osv så får man ju faktiskt ta att alla inte tycker om det. Vissa tycker om det, andra inte. Det är ju en smäll man får ta.

Nissan 200sx s13
VW Golf
I KILL HATERS

stolt pappa
309 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
tack för va ni säger va ni tycker....
men va va fan... måste ni bli så jävla otrevliga...
det var min första film ja gjort om... och gjorde det på 20 minuter
lovar att lägga ut egna så fort ja köpt min videokamera...
Senast redigerat av Bentsen (7 augusti 2006)

9 108 Inlägg
7 augusti 2006
Jo alltså, den var bra gjord (förstår att du testar de olika överföringarna mellan scener o så, dom är allmänt jobbiga i seriösa filmer)

Färgskiftningarna ser riktigt bra ut och allt sånt, men jag anser ändå att själva filmen/bilen blir lite hånad, inte minst med tanke på låtvalet.

Fortsätt klipp film, jag vet hur jobbigt det är, kan sitta flera dagar med att bara klippa ihop tre scener liksom. Det jag inte gillade var att du tog en redan befintlig film (frågat realcar om det var ok?)

1 926 Inlägg
7 augusti 2006
MilleN skrev:
Spelis skrev:

Ja jag erkänner, är väl lite väl otrevlig.

Men om killen hade tagit min burnfilm t.ex. och lagt in BASSHUNTER och gjort bilen rosa, då hade jag blivit riktigt förbannad.

Tror inte killarna på Realcar uppskattar det till 100% men vad vet jag.

Försöker ju uppmuntra Bentsen att spela in en egen film istället, då är det en annan femma.

Ingen bortförklaring men jag var inte på topphumör.. Ursäkta Millen och alla andra här inne på garaget.

Administratör
11 916 Inlägg
7 augusti 2006
Läs och följ rubrikanvisningarna innan du skapar en tråd, annars får du den låst som nu.

Rubrikanvisningar hittar du här t.ex: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18184

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök