du måste slipa ner dem, sen kanske gärna spackla upp skrapmärken osv... slipa ner dem med 400-papper, fixa alla små skador, slipa jämt, och sen slipa allt med 600-papper, sen lacka
du måste slipa ner dem, sen kanske gärna spackla upp skrapmärken osv... slipa ner dem med 400-papper, fixa alla små skador, slipa jämt, och sen slipa allt med 600-papper, sen lacka
ska jag slipa ner ända till grunden eller bara så att det "ser" bra ut??
vad tänkte ja nu fråga....tänkte då lacka mina fälgar som jag har..men har en fundering..nu om ja lackar osv hela fälgen mörkgrå osv..sen när man ska kränga på däcken..hur blir de då? skrapar inte maskinen lös färgen?;S...lr tar maskinen endast "inne" i fälgen när den trycker på däcket?
vad tänkte ja nu fråga....tänkte då lacka mina fälgar som jag har..men har en fundering..nu om ja lackar osv hela fälgen mörkgrå osv..sen när man ska kränga på däcken..hur blir de då? skrapar inte maskinen lös färgen?;S...lr tar maskinen endast "inne" i fälgen när den trycker på däcket?
har ingen svar till din fråga men,, låt däcken sitta kvar och maskera ordentligt
Det "staget" som kränger över däcket ska inte ligga emot fälgen, ska vara ett spel på typ 3-6mm eller nåt, den ligger inte emot iallafall.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX