3570
Sök

Letar billigt men okej 2 eller 4 kanaligt steg, hjälp

157 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
Som topic, letar efter ett okej antingen 2 eller 4 kanaligt steg för att driva ett okej framsystem.
Bör väl ge sådär 50rmsw åtminstånde.

Max 1000kr, beg går men helst nytt. Kanske blir svårt men nåt tips kanske..

mvh!

21 761 Inlägg
157 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
vilket tror ni funkar bäst? alltså är det någon skillnad i kvalitet när det är så lite pengar?     
Mutant NW280SP var inte i lager på dbakuten, men finns för 499 på netonnet.se, låter skit billigt o bra men ger det verkligen ut 2x80wrms?

4 074 Inlägg
25 augusti 2009
fredriko666 skrev:
vilket tror ni funkar bäst? alltså är det någon skillnad i kvalitet när det är så lite pengar?     
Mutant NW280SP var inte i lager på dbakuten, men finns för 499 på netonnet.se, låter skit billigt o bra men ger det verkligen ut 2x80wrms?

Jag har kört ett sånt steg på en xsound värsting bas,eller jag hade två såna basar och ett nw280 på varje! spela faktiskt över förväntan så det finns allt lite kräm i dom alla fall! Räcker till ett inte allt för krävande framsystem.. Lyck till

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

157 Inlägg
25 augusti 2009
Trådstartare
BJonsson skrev:
fredriko666 skrev:

Jag har kört ett sånt steg på en xsound värsting bas,eller jag hade två såna basar och ett nw280 på varje! spela faktiskt över förväntan så det finns allt lite kräm i dom alla fall! Räcker till ett inte allt för krävande framsystem.. Lyck till

Låter ju bra det, blir till att beställa ett sånt då. Men kan lika bra passa på att fråga er efter ett vettigt 5,25 kit till detta steg då. Kitet får kosta max 1000 kr och ska sitta i en volvo 854. Spelar olika musik, men mkt reggae, fast en del trance med:P
Har ett par 10" i bak som trycker på bra, så nåt som kan möta det.
Vet om att instalationen är viktig och tänker dämpa dörrar o montera ordentligt. Vet dock inte vad jag ska köpa för kit.

mvh

Random Hero
4 047 Inlägg
25 augusti 2009
blaupunkt gta 460 är ett steg ja kan rekomendera annars

Dog food lid. Backwards

4 074 Inlägg
25 augusti 2009
fredriko666 skrev:
BJonsson skrev:
fredriko666 skrev:

Låter ju bra det, blir till att beställa ett sånt då. Men kan lika bra passa på att fråga er efter ett vettigt 5,25 kit till detta steg då. Kitet får kosta max 1000 kr och ska sitta i en volvo 854. Spelar olika musik, men mkt reggae, fast en del trance med:P
Har ett par 10" i bak som trycker på bra, så nåt som kan möta det.
Vet om att instalationen är viktig och tänker dämpa dörrar o montera ordentligt. Vet dock inte vad jag ska köpa för kit.

mvh

ett sånt här kommer funka kanon!
http://www.dbakuten.se/detail-item_id-16368

25kr över budget dock,kke går att leva med? smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Sök