3533
Sök

Eftersnack:höstcrusing och Japsträff i Gävle 29/8!

7 100 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
en liten eftersnack tråd då.

lite med folk på japsträffen tkr ja,fast sen var ju ja där bara nån minut,sen var jag tvungen att åka iväg och skruva pga att jag hadde ingen tomgång :S

men crusingen va lyckad,mkt fina bilar smile
fick stå och kolla på pga tomgången,men annars så var det lyckat smile

släng upp bilder om ni har de med tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

648 Inlägg
30 augusti 2009
var som sagt lite klent med folk och även senare på kvällen tyckte jag ,,gav upp vid 22.30 men det var trevligt folk man fick snacka med och fina bilar att kika på smile

Mr s13 of Sweden
180 Inlägg
30 augusti 2009
Väldigt tunt med folk tyvärr.
Annars var kvällen trevlig men kall.
Samt årets händelse tror jag vart precis innan jag skulle åka hem (läs bloggen min).

/Jimmy

Lite för mkt är precis lagom.

138 Inlägg
30 augusti 2009
Ja det var synd att det kom så lite folk. Men var en trevlig kväll ändå. smile  Så får tacka dom som kom!
Kommer lägga upp lite bilder som jag tog under kvällen.

/Stefan

228 Inlägg
30 augusti 2009
riktigt trevlig kväll! kul att rejsa runt i gävle, även om man inte fick se något av cruisingen big_smile Sen får man väl vara glad för att poliserna var så snälla o BARA gav mig en ombesiktning ungefär samtidigt som bilen ska ställas av smile
Senast redigerat av zoLLe (30 augusti 2009)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
30 augusti 2009
zoLLe skrev:
riktigt trevlig kväll! kul att rejsa runt i gävle, även om man inte fick se något av cruisingen big_smile Sen får man väl vara glad för att poliserna var så snälla o BARA gav mig en ombesiktning ungefär samtidigt som bilen ska ställas av smile

Haha, vad lyckades du med då då? smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

12 Inlägg
31 augusti 2009
Va på japsträffen en stund men vi drog vidare till gösta, mkt mer drag där.  Ska slänga upp bilder ikväll!!!

10 Inlägg
31 augusti 2009
Mäki skrev:
zoLLe skrev:

Drifting på S.Kungsgatan väcker en del uppmärksamhet, speciellt framför 2st Mc-poliser wink
Senast redigerat av Janke (31 augusti 2009)

228 Inlägg
4 september 2009
Mäki skrev:
zoLLe skrev:

jag uppförde mig snällt smile

Sök