lite med folk på japsträffen tkr ja,fast sen var ju ja där bara nån minut,sen var jag tvungen att åka iväg och skruva pga att jag hadde ingen tomgång :S
men crusingen va lyckad,mkt fina bilar fick stå och kolla på pga tomgången,men annars så var det lyckat
släng upp bilder om ni har de med
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
var som sagt lite klent med folk och även senare på kvällen tyckte jag ,,gav upp vid 22.30 men det var trevligt folk man fick snacka med och fina bilar att kika på
Väldigt tunt med folk tyvärr. Annars var kvällen trevlig men kall. Samt årets händelse tror jag vart precis innan jag skulle åka hem (läs bloggen min).
Ja det var synd att det kom så lite folk. Men var en trevlig kväll ändå. Så får tacka dom som kom! Kommer lägga upp lite bilder som jag tog under kvällen.
riktigt trevlig kväll! kul att rejsa runt i gävle, även om man inte fick se något av cruisingen Sen får man väl vara glad för att poliserna var så snälla o BARA gav mig en ombesiktning ungefär samtidigt som bilen ska ställas av
riktigt trevlig kväll! kul att rejsa runt i gävle, även om man inte fick se något av cruisingen Sen får man väl vara glad för att poliserna var så snälla o BARA gav mig en ombesiktning ungefär samtidigt som bilen ska ställas av
Haha, vad lyckades du med då då?
Drifting på S.Kungsgatan väcker en del uppmärksamhet, speciellt framför 2st Mc-poliser