2689
Sök

Ström till stereon

11 Inlägg
5 september 2009
Trådstartare
Stereon får bara ström när jag slår på tändningen! Är det svårt att fixa eller behöver man bara byta plats på några kablar?? Bilen är en saab 9-3 02 och stereon är en kenwood ddx 7025... roll

Mr
25 Inlägg
5 september 2009
om jag nu fatta rätt, när du slår på tändnigen så kan du köra igång med stereon fast du vill starta den utan lägga in nyckel?

Ny här

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
5 september 2009
Jättebra att du har dubbelpostat med.......*suck*

Och nej jag kan inte hjälpa dig utan mer info.

Med tändningen menar du radioläget (isf funkar det som det skall) eller menar du tändingsläget? Alltså läget nyckeln står i när du kör bilen...

Vad är du eg. ute efter? Att kunna sätta på stereon utan att använda dig av nyckeln?
Senast redigerat av Lonefox (5 september 2009)

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

11 Inlägg
5 september 2009
Trådstartare
Menar tändningsläget där den står när bilen är på... hade det varit radioläget hade jag varit nöjd! Batteriet tar ju slut lite väl fort med tändningen på:P

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
5 september 2009
Stereon är alltså endast på i läget "ON", men du vill att den ska fungera även i "OFF" läget, korrekt? Har du testat att trycka på den (inte vrida på nyckeln, ha den ur) på knappen? Borde gå igång då även fast tändningen inte är på.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

11 Inlägg
5 september 2009
Trådstartare
Precis, vill att den ska funka på off-läget! ja, har provat att få igång den på alla sätt men den går bara igång på on-läget! sad

Sök