Aha! kan man inte kommentera på dina bil startar en tråd? jag TROR att denna kmr bli låst fort så in åt helvete, men sen kanske jag är dum i huvudet så in åt helvete med
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
DU kan vara haha , ja ville ha tips ja skiter väll i hur många besökare jag får ? wtf, växupp kanske ?
För det första: det står ingenstans i rubriken att du vill ha tips till din bil/dina bilar. För det andra: varför starta en tråd om dem om det nu bara ska vara tips? Fråga runt i stället? För det tredje: Om du nu ska göra en tråd, varför inte göra den till ett projekt? För det fjärde: världens sämsta rubrik för övrigt..varför tror du jag skrattade?
Edit: För det FEMTE: dessa trådar används BARA för att dra folk till bilarna.
Senast redigerat av AirOne (9 september 2009)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.