4023
Sök

Nissan Sunny Pulsar GTI Stulen och uppeldad!

Art Director
8 Inlägg
24 september 2009
Trådstartare
Sök på wassadassa eller Nissan Pulsar GTI för att se bilen...

Jag besökte min flickvän i Nykvarn Söndagen den 13e Sep och på Måndag när jag skulle åka till jobbet så reste sig håret när jag fick se en tom parkeringsplats. Får jag tag i vederbörande kommer jag inte ens att bli insläppt i helvetet det kan jag svära på min mors grav, då gäller inga lagar längre och jag skall med ett leende på läpparna ta straffet.

Bilen hittades utbränd på en badplats som heter Eklundsnäsbadet i Södertälje nära ett område som kallas Hovsjö. Enligt Länstidningen (www.lt.se) har över 10 bilar eldats upp i Södertälje senaste veckorna så någon måste sitta på information om dessa vettvillingar som måste stoppas så fort som möjligt.

Det enda jag kan göra nu är att erbjuda den som ger tips som leder till ett gripande av dessa svin kommer att belönas med 15.000:- SEK direkt.

Mail: info@paranormal.nu

Mr nice guy

Evolution Garage
1 299 Inlägg
24 september 2009
Vet inte hurvida denna tråden är okej p.g.a. det där med uppmana till brott och grejer...

Så därför kan jag nog tyvärr inte säga att du har mitt fulla stöd, och jag hoppas att du får tag på killarna och ger dom ett straff bortom all juridik...

Sky´s the limit...

979 Inlägg
24 september 2009
såg bilder på hur bilen ser ut....kan inte säga annat än att hoppas du får tag i dessa som gjort det. Förstår att du vill ta lagen i egna händer..

Hpc

110 Inlägg
24 september 2009
andra stölden på kort tid i södertälje trackterna.. hoppas du får tag i snorungen som gjorde det.. antagligen en boende i hovsjö skulle jag gissa på...

Lycka till

Gorg-o-holic...

32 Inlägg
24 september 2009
men frågan är varför du är villig att ge 15.000.- till den som kan tipsa om vilka det var.

1. oavsett vad så lär du inte få några kulor av den som gjorde det, är det snorungar så har dom inga pengar, är det en kriminell så är nog dig den sista som han öppnar plånboken för, snarare "ställ dig i kö grabben"

2. punga in självrisken på några tusen så ska väl problemet vara ur världen? Såvida allt ser korrekt ut & att du åtminståne hade en halvförsäkring på kärran så får du ju pengarna tillbaks.

tyckte bara det kändes lite korkat att erbjuda 15.000.- för i princip ingenting... ? ...det enda du kan göra med den informationen är att elda upp vederbörandes bil eller ge dom en fläskläpp menar jag....
Senast redigerat av Patrik_1975 (24 september 2009)

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
24 september 2009
Patrik_1975 skrev:
men frågan är varför du är villig att ge 15.000.- till den som kan tipsa om vilka det var.

1. oavsett vad så lär du inte få några kulor av den som gjorde det, är det snorungar så har dom inga pengar, är det en kriminell så är nog dig den sista som han öppnar plånboken för, snarare "ställ dig i kö grabben"

2. punga in självrisken på några tusen så ska väl problemet vara ur världen? Såvida allt ser korrekt ut & att du åtminståne hade en halvförsäkring på kärran så får du ju pengarna tillbaks.

tyckte bara det kändes lite korkat att erbjuda 15.000.- för i princip ingenting... ? ...det enda du kan göra med den informationen är att elda upp vederbörandes bil eller ge dom en fläskläpp menar jag....

tanken har inte slagit dig att namnet på personen/erna kanske är mer värt än själva bilen

en fläskläpp är nog deras minsta problem..en känsla jag får

ett liv hos en person är ganska många år och utnytjar men det till max kommer nog killarna ångra det ganska bittert

jag vet personligen vad jag skulle göra iallfall

Kör fort så hinner inget hända...

32 Inlägg
24 september 2009
Growe skrev:
Patrik_1975 skrev:

tanken har inte slagit dig att namnet på personen/erna kanske är mer värt än själva bilen

en fläskläpp är nog deras minsta problem..en känsla jag får

ett liv hos en person är ganska många år och utnytjar men det till max kommer nog killarna ångra det ganska bittert

jag vet personligen vad jag skulle göra iallfall

sant så sant... men frågan är om det är värt ett "krig" av det slaget... och dessutom bli av med 15.000.- på kuppen. Killen/killarna vet ju liksom vem han är också... eller hur?

Pynta in självrisken & ta smällen.
Det finns ingen rättvisa i det här läget

Sad but true.

35 Inlägg
25 september 2009
Skit i lagen, nita den jäveln...

Sök