Skatten ligger på strax över 2000:- Försäkring strax över 11000:- / år 31 år gammal. Detta på en STI då , men jag har för mig det ligger liknande på en WRX med..
Team PowerSlide
Subaru Impreza WRX STI -02 Drift Edition
Skatten ligger på strax över 2000:- Försäkring strax över 11000:- / år 31 år gammal. Detta på en STI då , men jag har för mig det ligger liknande på en WRX med..
helveta vad dyr min 08 sti skulle kosta 7000 på hel och jag är 26 nu har jag bara halv eftersom det är vagnskade på den!
helveta vad dyr min 08 sti skulle kosta 7000 på hel och jag är 26 nu har jag bara halv eftersom det är vagnskade på den!
Gissar på att du har garage och kanske inte bor centralt heller? Vänta tills nästa år när dom räknar om din försäkring.. Då lär den höjas...
inget garage och bor 1,5 km från centrum! denna försäkringen är den som gäller från 10 oct 2009 och ett år framöver! har man alla försäkringa på samma bolag så får man bra priser! sen impoterade imprezor och evosar är svindyra att försäkra!
inget garage och bor 1,5 km från centrum! denna försäkringen är den som gäller från 10 oct 2009 och ett år framöver! har man alla försäkringa på samma bolag så får man bra priser! sen impoterade imprezor och evosar är svindyra att försäkra!
Fjällans Svensksålda WRX -05 ligger på typ samma pris , så att det är importerat har inget med det att göra...
Team PowerSlide
Subaru Impreza WRX STI -02 Drift Edition
Vilket försäkringsbolag har du?
trygg-hansa har jag! har altid haft dom och det är altid ok priser! gäller ju att pruta på försäkringen bara säga att det var för dyrt och att du fått bättre pris på annat bolag! vill dom sälja i det lägget så sänker dom priset väldigt fort!
Fjällans Svensksålda WRX -05 ligger på typ samma pris , så att det är importerat har inget med det att göra...
då lär ni valt felbolag! vissa bolag är svindyra att försäkra imprezor och evosar i! vet sveland höjde med 80% premien utan att man haft någon skada under året! gäller att kolla försäkringa minst 1 gång om året och ringa runt!
För en GT 2000 i centrala Örebro med plats i flerbilsgarage: Skatt drygt 1600kr och helförsäkring drygt 10tkr. Skriven på mig, kille 28 år. Har dessutom bara kört skadefritt i 14 månader. Detta med Gjensidige. Jag fick en jävligt bra handledare när jag behövde men det finns såklart motsatsen också på alla firmor...